فرمانده انتظامی استان ایلام بیان کرد:

هفته ناجا بهترین فرصت برای افزایش اعتماد و ارتقاء منزلت اجتماعی پلیس

سردار نورعلی یاری هفته ناجا را به عنوان بهترین فرصت برای افزایش اعتماد و مشارکت عمومی و ارتقاء منزلت اجتماعی پلیس دانست

سردار نورعلی یاری فرمانده انتظامی استان ایلام  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ به مناسبت هفته ناجا، اظهار داشت: هفته ناجا از ۲۷ مهر آغاز و تا ۲ آبان ادامه خواهد داشت و شعار ابلاغی هفته ناجای سال ۹۹ "همه با هم برای امنیت و سلامت " است.

او افزود: تحقق منویات مقام معظم رهبری "مد ظله العالی "در مورد نیروی انتظامی و شعار سال نیز در اجرای برنامه‌های هفته ناجا در دستور کار پلیس قرار گرفته است.

این مقام ارشد انتظامی با تاکید بر تعامل و مشارکت اقشار مختلف در امنیت، هفته ناجا را به معنای نمایش توانمندی و ارائه نظم و انضباط جامعه معرفی کرد و اظهارداشت: وقتی که توانمندی و ارائه خدمات موثر پلیس برهمگان آشکار باشد، مشارکت مردمی برای تامین و ایجاد امنیت را به دنبال خواهد داشت.

سردار یاری، خاطر نشان کرد:با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور، کلیه کارکنان انتظامی می‌بایست پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده و فرماندهان باید نظارت کافی را بر زیرمجموعه داشته باشند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با تاکید بر عزم یگان‌های اجرایی بر استمرار طرح‌های پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز، گفت: اینگونه طرح‌ها می‌بایست با قدرت در سطح جامعه اجرا شود.

او در ادامه تأکید کرد: مأموران انتظامی در راستای برخورد با اراذل و اوباش و اقدامات افرادی که باعث بروز ناامنی و ایجاد بی نظمی در جامعه می‌شوند، از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهند کرد.

سردار یاری با بیان این که برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا بیشتر برنامه‌هایی که منجر به تجمع افراد می‌شدند، محدود شدند، افزود: در معدود برنامه‌هایی که در این هفته برگزار خواهد شد، همه شیوه نامه‌های بهداشتی رعایت خواهد شد.

فرماندهی انتظامی استان ایلام، عنوان کرد: در هفته ناجا، صدا و سیمای مرکز استان با پخش فیلم‌های پلیسی و حضور مسئولان انتظامی در برنامه‌های رادیویی و تلویزیون بخشی از برنامه‌های این هفته را اجرا خواهد کرد.

سردار یاری قانون‌مداری، اقتدار و قاطعیت در مقابله با قانون‌ستیزان و اخلالگران در همه عرصه‌های نظم اجتماعی را رسالت خطیر و دائمی نیروی‌های انتظامی دانست و گفت: اقتدار پلیس، در سایه مردم‌داری، قانون‌مداری و روزآمدی و با رویکردی تکلیف‌مدارانه و نگاهی واقع‌بینانه به پدیده‌های پیرامونی حاصل شده است.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.