امضاء تفاهم نامه همکاری محیط زیست و پلیس فتای خراسان رضوی

مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: همزمان با هفته نیروی انتظامی، تفاهم نامه همکاری این اداره کل و پلیس فتای خراسان رضوی با هدف پیشگیری از جرائم زیست محیطی در فضای مجازی به امضاء رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، تورج همتی مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: تفاهم نامه همکاری بین محیط زیست خراسان رضوی و پلیس فتا با هدف انسجام بخشی، تمرکز و هم افزایی بیشتر با محوریت پیشگیری از جرایم زیست محیطی در فضای مجازی و بهره مندی از ظرفیت و توانمندی‌های تخصصی متقابل و اقدامات مشارکتی در حوزه نظم، امنیت، تولید و انتشار محتوای پیشگیرانه، به امضاء می‌رسد.

او افزود: اشاعه فرهنگ محیط زیست در فضای مجازی و سالم سازی آن منطبق با دستورالعمل‌های محیط زیست و نیز بهره گیری از ظرفیت‌های تخصصی برای انتشار محتوای پیشگیرانه تولیدی پلیس فتا در رسانه‌های زیست محیطی و برگزاری آموزش فضای سایبری از جمله اهداف مورد انتظار طرفین دراین تفاهم نامه است.

این مقام مسئول ادامه داد: متن این تفاهم نامه همکاری مشترک در شش ماده تنظیم شد و به مدت سه سال مورد توافق قرار گرفت و امضاء شد.

همتی بیان کرد: برخورد با مجرمان در فضای مجازی و استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود برای آگاهی بخشی به اقشار مختلف گامی موثر برای مدیریت چالش ها، رخداد‌ها و جریان‌های فضای سایبری است.

صیانت از میراث زیست محیطی

جواد جهانشیری رئیس پلیس فتای خراسان رضوی نیز گفت:این تفاهم نامه در چهارچوب تعهد نیروی انتظامی به نسل آینده و تلاش برای صیانت از میراث زیست محیطی کشور است و برابر فرامین رهبر معظم انقلاب پلیس فتا خود را مسئول می‌داند تا ازهیچ تلاشی فروگذاری نکند.

او افزود: حفظ حریم خصوصی مردم و رعایت ضوابط و مقررات در حوزه فتا و حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و ارزش‌های دینی، مذهبی و ملی از جمله موضوعاتی است که هم افزایی اجرایی آن درفهرست تعهدات مورد توافق دراین تفاهم نامه همکاری مطرح شده است.


انتهای پیام//ف. غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.