فرمانده انتظامی تهران بزرگ:

درب واحد‌های پلیس باید به روی مردم باز باشد

سردار رحیمی گفت:درب واحد‌های پلیس همواره باید به روی مردم باز باشد و دغدغه نیرو‌ها باید حل مشکلات مردم باشد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،ظهر امروز ۲۸ مهرماه در دومین روز از هفته نیروی انتظامی، با حضور رئیس پلیس تهران ۱۱ پروژه‌ی نیروی انتظامی تهران افتتاح شد.
در همین مراسم سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به ارتباط بودن این نیرو با مردم گفت:کمتر دستگاهی را داریم که به اندازه پلیس با مردم در ارتباط باشد. کسانی هم که به ما مراجعه می‌کنند مشکلات گوناگونی دارند و نیاز به حمایت ما دارند.
 
وی ادامه داد:نیروی انتظامی مجموعه‌ای است که مکان‌های خود را دراختیار مردم قرار می‌دهد، درب واحد‌های پلیس همواره باید به روی مردم باز باشد و دغدغه نیرو‌ها باید حل مشکلات مردم باشد و این کار هم باید در یک محیط خوب انجام شود.
 
سردار رحیمی افزود:فرمانده به همان اندازه که برای انجام ماموریت‌ها فکر می‌کند باید به پرسنل خود هم فکر کند، باید به محیط‌هایی که مردم به آن جا می‌آیند باید فکر کند. ما یکی از موضوع‌هایی که با وجود مشکلات مالی آن‌ها را پیگیری می‌کنیم موضوع جهاد در نوسازی است.
 
سردار رحیمی خاطر نشان کرد:مجوزی که مقام معظم رهبری تحت عنوان خیرین امنیت ساز دادند در مجموعه پلیس ظهور پیدا کرد. این کار پدیده‌ی نویی است که در حال اجرا است. زمانی همه چیز به ما لذت می‌دهد که امنیت داشته باشیم.
 
وی تصریح کرد:پرسنلی که در بدترین شرایط خدمت می‌کنند باید شرایط خوبی را داشته باشند. امروز ۱۱ پروژه را افتتاح کردیم و پروژه‌های مختلفی را در دست احداث داریم که با هزینه خیرین و پلیس است.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار