محدودیت‌های کرونایی در رفسنجان شدت گرفت

فرماندار شهرستان رفسنجان محدودیت‌های جدیدی در مقابله با ویروس کرونا در این شهرستان ابلاغ کرد که بر مبنای آن محدودیت‌ها قبلی تشدید شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، مجید فصیحی هرندی، فرماندار شهرستان رفسنجان گفت: با توجه به شرایط اضطراری و عواقب ناشی از رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با ویروس کرونا و پیش بینی وخامت اوضاع در روز‌های آینده، ستاد مقابله با کرونای شهرستان رفسنجان محدودیت‌های جدیدی را از امروز در سطح شهرستان اعمال کرده است که بر مبنای آن علاوه بر مسئولیت اخلاقی با متخلفان  بر خورد قانونی می‌شود.

او افزود: تالار‌ها با یک سوم ظرفیت بدون انجام تشریفات خاص (سفره عقد، عاقد، فیلمبرداری، کیک عروسی و...) و فقط برای سرو غذا با حضور ناظر بهداشتی می‌توانند فعالیت خود را ادامه دهند.

فصیحی هرندی با بیان اینکه گیم نت‌ها از تاریخ امروز به مدت ده روز تعطیل خواهند بود، تصریح کرد: فعالیت رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها به مدت ده روز به صورت بیرون بر خواهد بود.

فصیحی هرندی با تاکید بر اینکه ادارات موظف هستند تا یک سوم نیرو‌های خود را به صورت دورکاری اعلام کنند، تصریح کرد: کلیه مراکز آموزشی اعم از دانشگاه ها، مدارس و موسسات آموزشی بر اساس اعلام استانداری، فعالیت آموزشی را صرفا به صورت مجازی انجام خواهند داد.

او با بیان اینکه باشگاه‌ها و اماکن ورزشی سرپوشیده از امروز به مدت ده روز تعطیل خواهند بود، اظهار کرد: قهوه خانه‌ها (مراکز عرضه قلیان) تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهند بود.

فرماندار شهرستان رفسنجان گفت:  تاکید می‌شود برگزاری کلیه مراسم ترحیم در آرامستان‌ها و مساجد تا ۸ آبان ماه و همچنین برگزاری مراسم، همایش ، سمینار‌و ... تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

فصیحی هرندی افزود: به همه شهروندان هشدار داده می‌شود که علت بسیاری از موارد ابتلا به بیماری که منجر به وخامت حال یا فوت فرد مبتلا شده است، جلسات خانوادگی، رعایت نکردن فاصله گذاری اجتماعی و استفاده نکردن از ماسک بوده است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار