افزوده شدن ۱۴ هزار متر سرانه جدید به فضا‌های ورزشی کرمان

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان به افتتاح ۷ پروژه ورزشی طی هفته تربیت بدنی اشاره کرد و گفت: بدین ترتیب، بالغ بر ۱۴ هزار متر سرانه جدید به فضا‌های ورزشی افزوده می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در مراسم افتتاح بزرگترین پیست اسکیت فلت کشور با نام مبارک سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش با حضور معاونین اداره کل ورزش و جوانان، مدیرعامل باشگاه صنعت مس و هیئت همراه، مسئولان استانی، رئیس و اعضای هیئت اسکیت استان کرمان و ورزشکاران در محل بلوار غدیر یک مجموعه ورزشی امام علی شهر کرمان برگزار شد، ضمن سلام و درود به روح ملکوتی شهدا و امام شهدا، شهدای مقاومت به ویژه سردار شهید "حاج قاسم سلیمانی"، بیان داشت: امروز شاهد افتتاح بزرگترین پیست اسکیت فلت کشور مزین به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، افتخار استان پهناور کرمان هستیم.

او ضمن خیرمقدم به شرکت کنندگان در مراسم، ابتدا هفته تربیت بدنی و ورزش را به تمام کسانی که صادقانه و دلسوزانه برای ارتقای ورزش استان کرمان زحمت می‌کشند تا شاهد شادابی و نشاط در جامعه باشیم، تبریک گفت.

پاریزی حلول ماه پر از خیر و برکت ربیع الاول را نیز تهنیت گفت و افزود: تقریباً بعد از ۶ سال ما هفته تربیت بدنی با برنامه‌هایی که متناسب با گرامیداشت این هفته وجود دارد را می‌توانیم داشته باشیم چرا که طی ۶ سال گذشته برنامه‌های هفته تربیت بدنی با ایام محرم و صفر تداخل داشت.

او گفت: امسال نیز به دلیل شیوع ویروس کرونا، برنامه‌ها نمی‌تواند به شکل مناسب و مطلوب خود ارائه شود.

افزوده شدن ۱۴ هزار متر سرانه جدید به فضا‌های ورزشی کرمان

پاریزی تصریح کرد: با تلاش ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها، هیئت‌های ورزشی استان و سازمان‌های مردم نهاد جوانان بیش از ۵۸۰ برنامه فرهنگی ورزشی به مناسبت گرامیداشت هفته در سراسر استان برگزار می‌شوند.

او آشورماهانی رئیس هیئت اسکیت استان کرمان را از جوانان موفق در عرصه‌ی مدیریتی عنوان کرد و بیان داشت: وقتی به جوانان مملکت اعتماد می‌شود، این امر می‌تواند سبب تغییرات مثبت باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: اتفاقاتی که طی مدت مسئولیت وی در هیئت اسکیت استان کرمان افتاده و رتبه‌ای که این هیئت امروز در مجموعه هیئت‌های استانی در سطح کشور دارد، نشان دهنده‌ی این است، انگیزه، تلاش و همت می‌تواند مسبب بسیاری از پیشرفت‌ها شود.

پاریزی ابراز امیدواری کرد: این اعتماد به جوانان در سطوح مختلف مدیریتی در سایر دستگاه‌ها نیز اتفاق بیفتد و شاهد پیشرفت همه‌ی بخش‌ها و انتظارات به حقی که مردم امروز از حوزه مسئولیتی دستگاه‌های حاکمیتی دارند، بتواند با اعتماد به جوانان اتفاق بیفتد.

افزوده شدن ۱۴ هزار متر سرانه جدید به فضا‌های ورزشی کرمان

او از عرب آبادی سرمایه گذار پیست قدردانی کرد و افزود: این سرمایه گذار به خاطر علاقه این کار را شروع کرد.

پاریزی از همکاران خود در بحث کمیسیون واگذاری ماده ۲۷ به ویژه امینی زاده که تلاش کردند تا این واگذاری به صورت مناسب انجام شود تشکر و تصریح کرد: بیش از ۲۵ واگذاری جدید را در بحث واگذاری کمیسیون ماده ۲۷ در سال جدید خواهیم داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان به پیست سردار شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت: این پیست که امروز شاهد افتتاح آن هستیم، یکی از سرمایه‌های بزرگ ورزش استان کرمان است.

پاریزی افزود: این مجموعه در یکی از بهترین نقاط جغرافیایی کرمان قرار دارد که وسعت بسیار مناسبی نیز دارد، اما ساخت و ساز‌هایی که از اعتبارات بخش دولتی بر روی مجموعه انجام می‌شود، نمی‌تواند پاسخگوی نیاز‌های مردم استان باشد.

افزوده شدن ۱۴ هزار متر سرانه جدید به فضا‌های ورزشی کرمان

او تصریح کرد: امیدواریم در بحث سرمایه گذاری و اقداماتی که می‌تواند در قالب ماده ۲۷ انجام شود، تبلیغات مناسبی صورت گیرد و همه به این مسئله توجیه باشند و اطلاع کافی از نوع واگذاری‌ها باشد تا کمک کنیم که ما بتوانیم شاهد افتتاحیه‌های بیشتری هم در این مجموعه هم در کرمان و سایر شهرستان‌های استان باشیم و بتوانیم شرایط بهتر و زیرساخت‌هایی را متناسب با شأن مردم استان کرمان فراهم کنیم.

پاریزی به بهره برداری از ۷ پروژه ورزشی در سراسر استان طی هفته تربیت بدنی و ورزش اشاره کرد و بیان داشت: با افتتاح این ۷ پروژه ورزشی بالغ بر ۱۴ هزار متر سرانه ورزشی جدید به فضا‌های ورزشی استان اضافه خواهیم کرد که امیدواریم مورد بهره‌برداری مناسب قرار بگیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: در سال ۹۸ علی رغم همه‌ی محدودیت ها، مشکلات، مسائل اقتصادی و نگرانی‌هایی که وجود داشت به لحاظ تعداد پروژه‌های افتتاح شده رتبه سوم کشور و به لحاظ مبلغی که هزینه شد و مساحت زیرساخت‌هایی که افتتاح شد رتبه دوم کشور را کسب کردیم.

افزوده شدن ۱۴ هزار متر سرانه جدید به فضا‌های ورزشی کرمان

پاریزی افزود: در حوزه زیرساخت‌ها و در بخش بنگاه‌های اقتصادی هم اتفاقات بسیار خوبی در استان افتاده است که اگر خداوند متعال کمک کند و مجموعه مدیران شرکت ملی صنایع مس که تا به امروز کمک کردند نگاهشان را به توسعه زیرساخت‌ها داشته باشند تا پایان سال شاهد افتتاح ورزشگاه شهدای مس در کرمان و ورزشگاه شهدای مس در شهر رفسنجان خواهیم بود.

او سرمایه گذاری عددی در این دو ورزشگاه را بیش از ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیارد تومان با محاسبه قبل عنوان و ابراز امیدواری کرد: این سرمایه‌گذاری‌ها از سوی بنگاه اقتصادی بتواند به شکل مناسب انجام شود و این بنگاه‌ها در طرح‌های مشارکتی که مسئولیت اجتماعی دارند، کمک کنند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار