تاسیس مرکز نیکوکاری سرپناه با همت سازمان نظام مهندسی البرز

مرکز نیکوکاری سرپناه با هدف تامین و تعمیر مسکن آسیب دیدگان تاسیس شد.

 محمد محمدی فرد، مدیرکل کمیته امداد امام (ره) البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرزبا حضور مسئولین نظام مهندسی و روسای برخی مراکز نیکوکاری در آئین افتتاح مرکز نیکوکاری سرپناه گفت: این مرکز نیکوکاری بناست در تعامل و هم‌افزایی با کمیته امداد امام (ره) البرز و با هدف تامین و تعمیر مسکن به آسیب دیدگان خدمت رسانی کند.

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) البرز با تأکید بر این که مراکز نیکوکاری، پایگاه‌های مردمی توسعه خیر و احسان در تعامل و هم‌افزایی با کمیته امداد امام (ره) هستند، افزود: مرکز نیکوکاری سرپناه به عنوان ۲۲۵ مرکز نیکوکاری استان البرز فعالیت خود را در حوزه خیر و احسان آغاز می کند.

محمدی فرد با تأکید بر این که این مراکز درقالب یک شبکه انسانی گسترده، به صورت محله محور، فراگیر وتخصصی نیاز‌های محرومین رادر استان تحت پوشش قرار می‌دهد، گفت: هدف از ایجاد این مرکز مدیریت و هم افزایی ظرفیت‌های تامین و تعمیر مسکن به نفع محرومان خواهد بود.

او با تأکید بر نقش مهم مراکز نیکوکاری در کمک به اقشار آسیب‌ دیده جامعه، گفت: مرکز نیکوکاری سرپناه با نگاه ویژه به بحث تامین و تعمیر مسکن آسیب دیدگان می‌تواند نقش پررنگی در رسیدن هدف نهایی که همان کاهش محرومیت در جامعه است، داشته باشد.

انتهای پیام / ر .ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.