ارائه خدمات مشاوره‌ای رایگان برای زوج‌های ورزشکار

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان از ارائه‌ی خدمات مشاوره‌ای رایگان ازدواج و خانواده به ورزشکاران و خانواده هایشان در هفته تربیت بدنی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، کریمی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان  استاز زنجان گفت: فضای مجازی محل برگزاری غالب برنامه‌های این معاونت است چرا که امن‌ترین فضا در شرایط کرونایی موجود می‌باشد.
 
او با اشاره به برنامه هایی که در بستر فضای مجازی برگزار می شوند گفت: جریان سازی در فضای مجازی به صورت پویش‌های مردمی با موضوع ورزش و تربیت بدنی، مصاحبه و گفتگوی زنده اینستاگرامی با روسای هیئت‌ها و ورزشکاران و همچنین برگزاری مسابقات ورزشی، فرهنگی و هنری ویژه کارکنان و ورزشکاران از جمله این برنامه ها می باشد.
 
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل در ادامه از ارائه‌ی خدمات مشاوره‌ای رایگان ازدواج و خانواده به ورزشکاران و خانواده هایشان در هفته تربیت بدنی خبرداد و افزود:  تجلیل از کادر درمان ورزشکار و همچنین تجلیل از خانواده شهدای ورزشکار نیز جزء برنامه‌های این هفته است.

او همچنین از برگزاری دورهمی‌های بانشاط با حضور قهرمانان ورزشی در زنجان خبر داد و گفت: برگزاری ویژه برنامه‌های فرهنگی توسط سمن‌ها به مناسبت آغاز امامت امام زمان (عج)، مراسم نمادین پیاده روی و پاکسازی محیط زیست و همچنین برگزاری شورای داوری طرح‌های کارآفرینی جوانان در حوزه ورزش جهت اعطای تسهیلات  نیز از جمله برنامه‌ هایی است که در  هفته تربیت بدنی اجرا خواهد شد.
 
انتهای پیام/ف
برچسب ها: ورزش و جوانان ، مشاور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.