استاندار قم ؛

۱۷ واحد راکد و نیمه راکد در ۶ ماه نخست سال احیا شد

سرمست گفت:با اراده دستگاه‌های مربوطه به بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی تکلیف شده تا واحد‌های راکد احیا و نیز واحد‌های نیمه راکد فعال سازی شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،بهرام سرمست استاندار قم ظهر امروز در حاشیه بازدید از واحد‌های تولیدی منطقه نیزار قم، با بیان اینکه مشکلاتی که از نزدیک شاهد آن هستیم در قالب مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مورد پیگیری قرار می‌گیرد،گفت: این واحد‌ها با ظرفیت کافی در حال تولید هستند، با این وجود موضوع تامین مواد اولیه، رفع مشکل سند ملکی و واگذاری‌ها، تعهدات ارزی و واردات و صادرات مواد اولیه و محصولات در اولویت پیگیری‌ها است.

استاندار قم با اشاره به همزمانی سال جهش تولید با شیوع بیماری کرونا و بحرانی که استان با آن دست به گریبان است افزود: با وجود همه مشکلات در تلاشیم اجازه ندهیم حتی یک واحد تولیدی به تعطیلی منجر شود، در این زمینه هم تاکنون موفق عمل کردیم.

سرمست به فعال سازی مجدد واحد‌های راکد و نیمه راکد اشاره کرد و یادآورشد: با اراده دستگاه‌های مربوطه به بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی تکلیف شده تا واحد‌های راکد احیا و نیز واحد‌های نیمه راکد فعال سازی شوند.

به گفته استاندار قم ، در ۶ ماهه نخست ۱۷ واحد از مجموع ۲۵ واحد راکد و نیمه راکد فعال شده و مابقی نیز تا پایان سال به چرخه تولید باز می‌گردند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار