واژگونی اتوبوس در آزادراه قم - کاشان

بر اثر واژگونی اتوبوس مسافربری در محور قم - کاشان ، ۶ نفر کشته و ۷ نفر مجروح شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  حادثه واژگونی اتوبوس که در کیلومتر ۴۴ جاده قم-کاشان اتفاق افتاد ۶ کشته و ۷مجروح برجای گذاشت و مصدومان به بیمارستان قم منتقل شدند.

سرهنگ حسین پورقیصری رییس پلیس راه استان اصفهان اعلام کرد: علت و جزییات حادثه در دست بررسی است.
 
همچنین  سیدمنصور میرابوطالبی رئیس جمعیت هلال احمر کاشان گفت: تیمهای امداد و نجات هلال احمر و اورژانس بلافاصله به محل حادثه اعزام شده اند.
 

علت حادثه هنوز مشخص نشده است


سرهنگ حسین پورقیصری رئیس پلیس راه استان اظهار داشت: ساعت ۱۲ و ۴۰ دقیقه امروز ماموران پلیس راه "کاشان-اصفهان" از واژگونی یک اتوبوس مسافربری در ۵۰ کیلومتری اتوبان "قم-کاشان" مطلع و بلافاصله به محل اعزام شدند.

او گفت: ماموران هنگامی که به محل اعزام شدند مشاهده کردند یک اتوبوس مسافربری که از "تهران" به مقصد "زاهدان" در حرکت بوده واژگون شده که متاسفانه تاکنون ۵ سرنشین آن فوت و ۶ نفر مصدوم شده اند.

این مقام انتظامی بیان داشت: علت وقوع این حادثه توسط کارشناسان تصادفات رانندگی پلیس راه "کاشان-اصفهان" در دست بررسی است و اعلام خواهد شد.

رئیس پلیس راه اصفهان با اشاره به اینکه اخبار تکمیلی این تصادف اعلام خواهد شد از رانندگان خواست، حتما به توصیه‌های پلیس توجه کنند، از عجله و شتاب در رانندگی بپرهیزند و با سرعت مطمئنه و مجاز رانندگی کنند تا شاهد وقوع اینگونه حوادث تلخ جاده‌ای نباشیم.
 
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار