نجات پنج کوهنورد کاشانی از حادثه‌ رانندگی

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: یک دستگاه خودروی سواری با پنج نفر کوهنورد صبح جمعه دچار حادثه شدیدی شد که سرنشینان آن به طرز معجزه گونه‌ای جان سالم به در بردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،روح‌الله فدائی مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان بیان کرد: حدود ساعت پنج امروز با اعلام گزارشی به ستاد فرماندهی ۱۲۵ کاشان، تیم‌های عملیاتی امداد نجات و اطفای حریق از ایستگاه شماره ۵ شهدای آتش‌نشان مستقر در شهرک خاتم الانبیا برای خروج مصدومان ناشی از تصادف و احتیاط از حریق به علت شدت حادثه به محل، در جاده روستای خنب، اعزام شدند.

او افزود: مشاهدات عینی حاکی از آن بود که سواری ال‌۹۰ از مسیر منحرف شد و با گاردریل کنار جاده برخورد کرد، اما خوشبختانه با توجه به شدت حادثه، سرنشینان خودرو شامل ۳ نفر زن و ۲ نفر مرد نجات یافتند و به بیمارستان منتقل شدند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان با اشاره به ترخیص مصدومان پس از طی مراحل درمان، از شهروندان خواست تا در هنگام بروز حادثه‌ها از جمله سانحه‌های رانندگی مسیر را برای عبور و مرور نیرو‌های امدادی باز نگه دارند و از تجمع در محل خودداری کنند.

روستای خنب در جنوب کاشان قرار دارد.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار