گزارش بیش از ۱۰۰۰ شکایت مردمی به ستاد خبری صمت کرمان

هزار و ۴۴۸ مورد گزارش و شکایات مردمی طی نیمه نخست امسال به ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان واصل شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان، همزمان با افزایش قیمت‌ها در بازار و مشکلات اقتصادی مردم، شکایت‌های مردمی از بخش‌های مختلف بازار نیز افزایش یافته است.

بیشترین شکایات مردمی طی ۶ ماهه نخست امسال به ترتیب از تخلفات اقتصادی واحد‌های صنفی موجود در بازار میوه و تره‌بار، انواع نان، فروش موبایل، آب میوه و بستنی و لوازم خودرو بوده است.

در مجموع، طی نیمه نخست امسال هزار و ۴۴۸ مورد گزارش و شکایات مردمی به ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان واصل شده است.

از این میزان هزار و ۱۳۳ شکایت مربوط به بخش کالا و ۳۱۵ شکایت از بخش خدمات ثبت شده است.

۳۳۰ مورد از این میزان در دست بررسی، ۴۶۵ مورد احراز تخلف و ارجاع برای صدور رای و حکم، ۴۵۵ مورد تنظیم نشدن برگ گزارش بازرسی و ۱۹۸ شکایت با جلب رضایت شاکی پرونده خاتمه یافته است.

۷۲۰ شکایت دریافتی به صورت تلفنی، ۴۸۲ مورد حضوری، ۱۲۴ مورد کتبی، یک شکایت از سایت سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان، ۱۰۶ شکایت از طریق پیامگیر، ۲ شکایت سایت ۱۲۴، و ۱۳ مورد از طریق سایت ۱۳۵ تعزیرات حکومتی استان کرمان دریافت شده است.

شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف از جمله گرانفروشی، کم فروشی، احتکار، عرضه خارج از شبکه و قاچاق کالا، می‌توانند مراتب را به شماره تماس ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان اطلاع دهند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۲ ۳۰ مهر ۱۳۹۹
سلام لطفامشکل کپسول گازمایع برطرف کنید یه بار دسترسی داریم سریع کپسول گازمیگیریم یه بارهم نیست درست توزیع نمیشه حیران شدیم لطفاپیگیری کنیدمخصوصادرشهداصف براکپسول گاز طولانی هست به همه نمیدهند
آخرین اخبار