ادبیات در هفته‌ای که گذشت؛

اعلام شرایط حضور ناشران در نمایشگاه مجازی کتاب تهران/ بیش از هزار و ۶۰۰ اثر به جایزه ادبی جلال رسید

هفته گذشته، مقدمات و شرایط شرکت ناشران در نمایشگاه مجازی کتاب تهران اعلام شد.

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، اتفاقاتی هفته گذشته در حوزه ادبیات کشورمان روی داد که در اینجا به مهمترین آن‌ها اشاره می‌کنیم:


بیشتر بخوانید


مقدمات حضور ناشران در نمایشگاه مجازی کتاب تهران اعلام شد

مقدمات شرکت ناشران برای حضور در نمایشگاه مجازی کتاب تهران از سوی موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران اعلام شد. ناشران متقاضی حضور در نمایشگاه مجازی کتاب تهران ضروری است نسبت به افتتاح حساب در بانک صادرات ایران به عنوان بانک عامل نمایشگاه مجازی کتاب تهران اقدام کنند.

لازم به ذکر است، مجوز نشر برای حضور در این نمایشگاه باید تا پایان دی ماه سال جاری معتبر باشد و ناشران ملزم هستند برای کنترل اطلاعات کتاب‌های خود به سامانه موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران مراجعه و نسبت به اعلام وصول کتاب‌ها اقدام کنند.

اعضای شورای سیاست‌گذاری هفته کتاب منصوب شدند

محسن جوادی معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در احکامی جداگانه، حجت‌الاسلام و المسلمین حبیب رضا ارزانی، علیرضا اسماعیلی، اسماعیل امینی، اشرف بروجردی، راضیه تجار، هومان حسن‌پور، ابراهیم حیدری، محمد حسین رنجبران، صابر سهرابی، غلامرضا غفاری، علی غیاثی ندوشن، مهدی فیروزان، علیرضا کاظمی، جواد محقق، علیرضا مختارپور و محمدجواد مرادی‌نیا را به عنوان اعضای شورای سیاست‌گذاری بیست و هشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد.

وبینار «ارزش کتابخانه‌های عمومی، از ارزانی تا ارزندگی» برگزار شد

به همت معاونت برنامه ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات نهاد کتابخانه عمومی وبینار «ارزش کتابخانه‌های عمومی، از ارزانی تا ارزندگی» برگزار شد.

این وبینار روز چهارشنبه ۳۰ مهرماه، در دو نوبت صبح (۱۰ الی ۱۲) و عصر (۱۴ الی ۱۶) برگزار شد و به موضوعات «کتابخانه عمومی ارزش مبنا»، «ارزش افزوده کتابخانه عمومی»، «پارادایم کاربرمحوری در سازمان» و «کتابخانه عمومی کاربرمحور» پرداخت.کتابخانه عمومی»، «پارادایم کاربرمحوری در سازمان» و «کتابخانه عمومی کاربرمحور» می‌پردازد

ارسال بیش از هزار و ۶۰۰ اثر به سیزدهمین جایزه ادبی جلال آل احمد/ اواخر آذر نمایشگاه مجازی کتاب برگزار می‌شود

نشست خبری جایزه ادبی جلال آل احمد، در سالن زنده‌یاد عاشوری با حضور ایوب دهقانکار مدیر عامل موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، ابراهیم حسن بیگی دبیر جایزه ادبی جلال آل احمد و مصطفی راضی جلالی دبیر اجرایی این رویداد فرهنگی برگزار شد.

ایوب دهقانکار مدیر عامل موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، در این مراسم از برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب در اواخر آذرماه خبر داد.

جلالی هم گفت: تاکنون ۱۶۰۰ اثر در بخش‌های مختلف داستانی، داستان کوتاه و مستندنگاری به دبیرخانه جایزه ادبی جلال رسیده است.

ثبت نام طرح پاییزه کتاب ۱۳۹۹ کلید خورد

کتابفروشی‌های سراسر کشور می‌توانند از روز دوشنبه (۵آبان) تا پنج شنبه (۱۵آبان) با مراجعه به سامانه اینترنتی نسبت به ثبت نام در طرح پاییزه کتاب ۱۳۹۹ اقدام کنند. سقف خرید برای هر خریدار در طرح پاییزه کتاب۹۹، با افزایش ۲۵درصدی از ۱۵۰هزار تومان به ۲۰۰هزار تومان رسیده است و خریداران می‌توانند از ۲۰ درصد یارانه خرید کتاب تا سقف ۲۰۰هزار تومان در این طرح بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار