مزایای کارت هواداری پرسپولیس چیست؟

باشگاه پرسپولیس به همراه بانک حامی و شرکت کارگزار خود از کارت هواداری سرخ‌ها رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم رونمایی از کارت هواداری باشگاه پرسپولیس به همراه شرکت کارگزار و بانک گردشگری  با حضور مسئولان برگزار شد.

کارت‌ هواداری پرسپولیس در سه رده هوادار حامی، هوادار همراه و هوادار ۲ آتشه است. هر کدام از این کارت مزایای خاص خودش را دارد.

در این کارت‌ها لوگوی پرسپولیس نیز وجود دارد. این کارت ها مانند کارت‌های بانکی معمولی قابلیت کارت به کارت، برداشت و ... را دارد. البته به غیر از این موارد این کارت ها دارای خدمات بیمه ای، خدمات کارگزاری  و ... است. خدمات حمل و نقل شهری، بیمه و خدمات هتل‌های فرودگاهی نیز از قابلیت کارت های هواداری پرسپولیس محسوب می شود.


بیشتر بخوانید


با حمایت هواداران، کارت هواداری که از سوی بانک گردشگری ارائه می شود، می‌تواند بخش عمده‌ای از مشکلات باشگاه پرسپولیس را در موارد مالی برطرف کند. این کارت بانکی - هواداری به هواداران اجازه حضور در تمرینات، بازی‌ها و حتی سفر همراه با مربیان و بازیکنان محبوب تیم پرسپولیس را فراهم می‌کند و هواداران می‌توانند با استفاده از این کارت علاوه بر کار‌های بانکی از طرح‌های تشویقی هم استفاده کنند.

مهدی رسول پناه، سرپرست باشگاه پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار ما در این باره بیان کرد: اتفاق خوب و مهمی برای باشگاه پرسپولیس رخ داده است. این کارت هواداری حاصل تعامل حامی مالی، شرکت کارگزار و خود باشگاه است. از هواداران درخواست می‌کنم با حضور حداکثری خودشان از این اتفاق حمایت کنند. این موضوع می‌تواند برای باشگاه پرسپولیس درآمدزایی کند.

رضا یلوه، معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس نیز گفت: سال گذشته با یک شرکت کارگزار قرارداد امضاء کردیم. هدف ما از این توافق ارائه خدمات ارزنده به هواداران است. یکی از خدمات مورد نظر ما ارائه کارت هواداری است.

او ادامه داد: با هر تراکنش با کارت هواداری، مبلغی به حساب باشگاه پرسپولیس واریز می‌شود. باشگاه‌هایی مانند منچستریونایتد، لیورپول، بارسلونا و رئال مادرید دارای کارت‌های هواداری هستند.


بیشتر بخوانید


معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس در رابطه با ساماندهی هواداران با استفاده از این کارت‌ها گفت: امکان پیش ثبت نام این کارت در نرم افزار باشگاه پرسپولیس وجود دارد و به غیر از احراز هویت و تحویل کارت، نیازی به حضور فیزیکی هواداران در بانک نیست.

او در رابطه با مدت قرارداد کارت هواداری با بانک اظهار کرد: اعتبار این قرارداد ۳ ساله است و در صورت رضایت طرفین قرارداد تمدید خواهد شد.

باشگاه‌های بزرگ دنیا نیز از این طریق درآمدزایی خواهند کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۴:۴۴ ۳۰ مهر ۱۳۹۹
بابا هیچی نیست جز گدایی...
آخرین اخبار