۶۴۰۰ یتیم کرمانی، چشم انتظار نگاه خیران

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با بیان اینکه ۶ هزار و ۴۰۰ یتیم تحت حمایت کمیته استان کرمان، فاقد حامی هستند، بر لزوم مشارکت خیران و حامیان نیکوکار در طرح اکرام ایتام تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، یحیی صادقی، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان با اشاره به اینکه ۱۹ هزار و ۴۹۲ یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان قرار دارند، گفت: حامیان خیر و نیکوکار در شش‌ماهه نخست امسال ۴۲ میلیارد تومان به‌ صورت نقدی و کالایی به ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان کمک کرده‌اند.

او با اشاره به اینکه ۴۹ هزار و ۷۶۱ حامی خیر حمایت ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان را بر عهده‌دارند، افزود: ۹۸ نفر از این حامیان خارج از کشور هستند.

صادقی بابیان اینکه ۶ هزار و ۴۰۰ یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان بدون حامی هستند، از مردم خیر و نوع‌ دوست استان کرمان خواست: از راه هایی چون: مراجعه به سایت ekram.emdad.ir، مراجعه به دفاتر کمیته امداد در سراسر استان، مشارکت در طرح هر کارمند یک حامی، تماس با شماره تلفن ۰۹۰۲۹۱۵۱۰۵۲ و ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۳۴ در طرح اکرام ایتام مشارکت و با کمک‌های مادی و معنوی خود از ایتام تحت حمایت این نهاد، حمایت کنند.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.