لکه گیری و روکش بیش از ۱۸ کیلومتر از محور ملایر- اراک

رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از لکه گیری و روکش بیش از ۱۸ کیلومتر از راه‌های محور ملایر به اراک خبر داد.

لکه گیری و روکش بیش از ۱۸ کیلومتر از محور ملایر- اراکمسعود رستمی، رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان با اشاره به طرح سراسری لکه گیری و روکش آسفالت راه‌های شریانی کشور افزود: محور ملایر- توره در بارندگی‌های سال‌های اخیر دچار خرابی بسیار شدیدی شده بود که همین موضوع نارضایتی کاربران جاده‌ای این محور را به دنبال داشت.

رستمی اظهار داشت: از ابتدای سال جاری با اولویت بندی سطح خرابی محور‌های استان، عملیات ترمیم رویه آسفالت این محور در دستور کار قرار گرفت که موجب رضایتمندی کاربران جاده شده است.

او ادامه داد: عملیات لکه گیری و روکش آسفالت این محور همچنان ادامه دارد و تا هر زمانی که شرایط جوی مساعد باشد این عملیات ادامه خواهد داشت.

رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان در ادامه از تعریض دوربرگردان ابتدای محور ملایر - اراک خبر داد و بیان داشت: هم اکنون عملیات اجرای آن با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی در مرحله بیس ریزی قرار دارد و به زودی عملیات پخش آسفالت این دوربرگردان به اتمام می‌رسد.

مسعود رستمی افزود: این عملیات به شکل امانی در حال انجام است.

انتهای پیام/ د 

برچسب ها: وزارت راه ، راهداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۵ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲
روکش آسفالت مقابل روستای رباط میل باید اصلاح شود