عرصه‌های اطراف تاسیسات نفتی نهال کاری می‌شوند

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خوزستان گفت: با هدف حفظ صیانت از تاسیسات نفتی، عرصه‌های اطراف شرکت نفت منطقه کریت اهواز نهال‌کاری می‌شوند.

کوروش کیانی مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری خوزستان  در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: در جهت حفظ صیانت از تاسیسات نفتی، عرصه‌های اطراف شرکت نفت منطقه کریت اهواز نهال‌کاری می‌شوند و جلسه‌ هماهنگی انعقاد تفاهم نامه همکاری با حضور نمایندگان وزارت نفت و استانداری خوزستان در جهت اقدامات اجرایی مقابله با گرد و غبار برگزار شد.

او افزود: مقرر شد ظرف مدت ۲ هفته زمان بررسی مجدد و میدانی عرصه و با در نظر گرفتن مطالعات موجود و همینطور موارد حقوقی، فنی و مالی این تفاهم‌نامه نهایی و وارد فاز عملیاتی شود.

کیانی با اشاره به اینکه امروزه بدون تحقیق، پژوهش و کار علمی هیچ پروژه ای موفق نخواهد شد، تصریح کرد: موضوعات زیست محیطی بسیار حساس و دغدغه‌مند هستند و بدون مطالعه، تحقیقات علمی به سرانجام نمی رسند بنابراین به همین منظور ما آمادگی همکاری با مراکز علمی و دانشگاهی در زمینه های مقابله با گرد و غبار، احیای مراتع، گیاهان دارویی، حفظ پوشش گیاهی، آبخیزداری و آبخوانداری را داریم.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.