شهردار بوشهر:

پیمانکاران باید به تعهدات خود عمل کنند

شهردار بوشهر، تکمیل طرح‌های نیمه تمام شهر بوشهر را به عنوان یک طرح مهم در دستور کار خواهیم داشت پیمانکاران باید به تعهدات خود عمل کنند

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  حسین صالحیان شهردار بوشهر در بازدید معاون عمرانی استان بوشهر از طرح‌های عمرانی این شهر گفت: مطالبات پیمانکار تقاطع غیر همسطح شهید سلیمانی(میدان مطهری) پرداخت شده است و تعلل در اجرای این طرح را پذیرفته نیست.

او افزود: تکمیل طرح‌های نیمه تمام شهر بوشهر را به عنوان یک طرح مهم در دستور کار خواهیم داشت.

شهردار بوشهر با بیان اینکه برای تکمیل طرح‎ها به همکاری استانداری بوشهر نیاز است، ادامه داد: این طرح‌ها به صورت شبانه‌روزی فعال خواهند شد و تلاش می‌شود با سرعت مناسب و کیفیت مطلوب طرح‌ها را به پیش ببریم.

صالحیان تاکید کرد: پیمانکاران باید به تعهدات خود عمل کنند و تا بتوانیم پروژه‌ها را با سرعت و کیفیت مطلوب اجرا کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بوشهر نیز گفت: تعلل در اجرای طرح‌های شهرداری از جمله تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی، مسیر راست گرد ورودی شهر بوشهر و اجرای بخش‌های بعدی بوستان لیان قابل پذیرش نیست.

مهرداد ستوده با بیان اینکه برای تامین اعتبار تکمیل تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی مشکلی وجود ندارد، با انتقاد شدید از تعلل پیمانکار افزود: شهرداری بوشهر و پیمانکار طرح باید با کار شبانه روزی را در کمترین زمان ممکن به انجام برسانند.

او، آمادگی استانداری بوشهر را برای تامین ۵۰ درصد اعتبار تکمیل بخش‌های بعدی بوستان لیان اعلام کرد و ادامه داد: شهرداری مقدمات کار را با سرعت آغاز کند و نگرانی بابت تامین اعتبار نداشته باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر تعیین تکلیف طرح چرخ فلک و توجه شهرداری به پرداخت مطالبات کارگری را ضروری دانست و از شهردار جدید بوشهر خواست برای زیباسازی شهر اقدام، و نگاه‌های منفی و ناامیدی‌های موجود را به نگاه‌های مثبت و امیدوارانه تبدیل کند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.