تدریس غیرحضوری دانش‌آموزان منحصرا از طریق شبکه شاد است

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت : آموزش و تدریس غیرحضوری دانش‌آموزان منحصرا باید از طریق شبکه شاد صورت ‌گیرد و استفاده از هرگونه پیام‌رسان خارجی در امر آموزش تخلف و با متخلفان برابر مقررات برخورد خواهد شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مجید یزدان‌پناه مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت : زیرساخت‌های آموزش غیرحضوری با امکانات جدید مانند ایجاد ارتباط مستمر و مطمئن والدین، دانش‌آموزان، کادر آموزشی، امکان ارتباط زنده با معلم، حضور و غیاب، دسترسی دانش‌آموزان غایب به مضامین درسی و سایر موارد از طریق فناوری‌های بومی "شبکه شاد" مهیا شده است.

او با بیان اینکه اینترنت مصرفی شبکه شاد رایگان و تعرفه‌ای بابت آن از معلمان و دانش‌آموزان اخذ نمی‌شود، گفت : ۲۰ گیگابایت هدیه نیز در راستای دسترسی مطلوب معلمان به اطلاعات و مطالب علمی و آموزشی توسط وزارت ارتباطات به آنها اختصاص یافته است.

او افزود: تمام امور مربوط به فرآیند آموزش و ارتباط بین معلمان و دانش‌آموزان صرفا باید از طریق شبکه شاد انجام پذیرد زیرا سیاست وزارت آموزش و پرورش، توجه به اصل تربیت و پرورش در کنار امر آموزش است و نباید از این موضوع مهم در آموزش غیرحضوری غافل شویم.

یزدان‌پناه از معلمان استان خواست نسبت به آگاهی‌بخشی و ترغیب دانش‌آموزان و والدین به استفاده از ظرفیت‌های متنوع شبکه "شاد" به عنوان یک ضرورت مهم در این برهه زمانی تلاش و کوشش کنند.

او از تمام واحدهای آموزشی (دولتی و غیر دولتی) در استان خواست نسبت به انجام فعالیت‌های آموزشی، پرورشی، اطلاع‌رسانی و اخبار و سایر موارد مرتبط در بستر شبکه شاد اقدام کنند زیرا تمام فعالیت‌های آنها رصد می‌شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار