پلمب یک مجتمع آموزشی در دزفول به دلیل نقض شیوه نامه‌های بهداشتی

رئیس مرکز بهداشت دزفول از پلمب یک مجتمع آموزشی در این شهرستان به دلیل نقض شیوه نامه‌های بهداشتی ویژه همه گیری کرونا ویروس خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رضا پور آیین رئیس مرکز بهداشت دزفول گفت: اماکن عمومی و مراکز ارائه دهنده خدمات از نقاط پرخطر به لحاظ انتشار ویروس کرونا هستند و چنانچه قوانین بهداشتی در این اماکن به درستی اعمال نشود، منجر به طغیان بیش از پیش این بیماری خواهد شد.

او افزود: یکی از رسالت‌های مرکز بهداشت دزفول در زمینه پیشگیری و کنترل این بحران، نظارت بر اجرای ضوابط بهداشتی است و در این رابطه بازرسان بهداشت محیط این مرکز در بازدید‌های بهداشتی، یک مجتمع آموزشی که به قوانین بهداشتی ویژه این همه گیری پایبند نبوده اند را پلمب کردند.

پور آیین بیان داشت: میزان رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از سوی مردم و اماکن عمومی کاهش یافته که این امر منجر به بدتر شدن بحران کرونا ویروس خواهد شد، این در حالی است که میزان آگاهی مردم از راه‌های انتقال این بیماری و پیشگیری از ابتلا به آن در سطح مناسبی قرار دارد.

رئیس مرکز بهداشت دزفول تصریح کرد:، اما دیدگاه جامعه و اقدامات احتیاطی که برای کنترل بیماری لازم است، به میزان مطلوب تغییر نیافته و به همین جهت توصیه می‌شود به مواردی مانند زدن ماسک از خانه تا خانه و فاصله گذاری اجتماعی که به صورت مداوم از رسانه‌های مختلف آموزش داده می‌شود، جامه عمل بپوشانیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.