پلمب واحد‌های صنفی بدهکار از سوی شهرداری اندیمشک

شهردار اندیمشک گفت: واحداجرای احکام شهرداری در زمینه وظایف ذاتی خود مبنی بر درآمدزایی و وصول مطالبات شهرداری، واحد‌های صنفی بدهکار را پلمب کردند.

رضا شریفی فر شهردار اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: واحد اجرای احکام شهرداری در زمینه واحد‌های صنفی بدهکار بابت عوارضات و جرایم کمیسیون ماده صد املاک تجاری سطح شهر را که پس از ابلاغ ها و اخطار‌های متعدد و نیز تذکرات مکرر شفاهی به مالکان، که با پایان فرصت‌ها ومهلت‌های قانونی داده شده از پرداخت دیون خود اجتناب ورزیده اند، را پلمب کردند.

او در ادامه بیان داشت: واحد اجرای احکام شهرداری در زمینه وظایف ذاتی خود مبنی بر درآمدزایی و وصول مطالبات شهرداری، برخی واحد‌ها را نیز به واسطه کارگذاشتن سنگ‌های ترافیکی در مقابل ورودی محل کسب آنها را در ۲۴ ساعت گذشته مسدود کرده اند.

شریفی فر تصریح کرد: مسئول اجرای احکام شهرداری اندیمشک گفت که در زمینه احقاق حقوق بلوکه شده شهرداری این مهم درروز‌های آتی درباره املاک مشابه باانجام اقدامات قانونی پیگیری و عملیات مسدود نمودن و یا پلمب زیر نظر شهردار با قدرت هرچه تمام تر اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.