امام جمعه زاهدان:

در جبهه اقتصادی باید جهادی کار کنیم

حجت الاسلام و المسلمین مصطفی محامی گفت: طبق تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر آرایش جنگی دشمن در محورهای مختلف از جمله عرصه اقتصادی نیازمند جهاد و تلاش مجاهدانه و مستمر برای مقابله با دشمن هستیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان در دیدار رییس و اعضای هیات مدیره شرکت صنایع غذایی مینو شرق اظهارداشت: سرمایه گذاران و فعالان جبهه اقتصادی علاوه‌بر جنگ در برابر دشمن باید با مشکلات و موانع داخلی هم دست و پنجه نرم کنند اما با وجود همه این مشکلات کار نشدنی نیست.

نماینده رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان بیان کرد: ما سابقه جهاد در زمینه نظامی را داشته‌ایم و حالا باید در عرصه اقتصادی نیز جهاد گونه کار کنیم.

امام جمعه زاهدان افزود: وجود مجموعه‌های فعال و پویای اقتصادی و اشتغالزا در مناطق مختلف می‌تواند رشد کشور را در پی داشته باشد و علاوه بر این در سیستان و بلوچستان نوعی کار فرهنگی است به گونه‌ای که می‌تواند باعث ایجاد وحدت در منطقه و همچنین تغییر نگاه مردم نسبت به کارآمدی نظام و دلبستگی به نظام شود.

حجت الاسلام و المسلمین محامی خاطرنشان کرد: جهاد ابعاد مختلفی در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی دارد و ما هم به همراه مسوولان اجرایی استان بدنبال چنین سرمایه‌گذاری‌هایی در سطح استان هستیم.

او  بیان کرد: نیروی کار زیاد و همچنین ظرفیت مرز و صادرات، از مزیت‌های سرمایه‌گذاری در سیستان و بلوچستان است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار