آزمون استخدامی پتروشیمی بندر امام خمینی (ره) برگزار ‌می‌شود

مدیر منابع انسانی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس گفت: برگزاری آزمون استخدامی پتروشیمی مشروط به تدوین و تصویب نمودار جدید سازمانی این شرکت پتروشیمی بوده است.

  ابوالفضل عزیزی  برگزاری آزمون استخدامی پتروشیمی بندر امام در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: همان طوری که از قبل اطلاع داده بودیم، برگزاری این آزمون استخدامی مشروط به تدوین و تصویب نمودار جدید سازمانی این شرکت پتروشیمی بوده است و ساختار «تاپ چارت» پتروشیمی بندر امام خمینی (ره) تصویب و ابلاغ شد.

او بیان داشت: هم اکنون در حال تدوین لایه‌های پایین نمودار سازمانی شرکت پتروشیمی بندرامام هستیم که به‌زودی این بخش هم تدوین، تصویب و ابلاغ خواهد شد.

عزیزی با تاکید بر اینکه پس از تدوین نمودار سازمانی و شناسایی سمت‌های خالی، فراخوان برای برگزاری آزمون استخدامی پتروشیمی بندرامام منتشر خواهد شد، تشریح کرد: درباره زمان انتشار فراخوان آزمون استخدامی نمی‌توان زمان و تاریخ دقیقی را اعلام کرد، اما امیدواریم امسال با انتشار فراخوان و انجام ثبت نام داوطلبان، نسبت به برگزاری آزمون استخدامی و سایر مراحل و تشریفات استخدامی اقدام کنیم.

مدیر منابع انسانی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با اشاره به اینکه برگزاری آزمون استخدامی پتروشیمی بندر امام در امسال قطعی است، گفت: تمامی رشته‌ها و گرایش‌های تحصیلی قطعا مهندسی خواهد بود و رشته مهندسی نفت هم قطعا در لیست رشته‌های مورد نیاز آزمون گنجانده خواهد شد.

این مقام مسئول ادامه داد: در منابع عمومی آزمون استخدامی پتروشیمی بندرامام همچون پتروشیمی هنگام و آپادانا، مهارت‌های «ای. سی. دی. ال» دیده شده است، به عبارت دیگر داوطلبان باید نسبت به فراگیری مهارت «ای. سی. دی. ال» اقدام کنند، زیرا در بخش عمومی آزمون پرسش‌های چهارگزینه‌ای طرح خواهد شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا حرمانی
۱۵:۵۸ ۱۴ دی ۱۳۹۹
با سلام بر خدمت شما من فرزنده جانباز هستم آقام پیکار یک آزمون استخدامی میخام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۷ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
باز هم میخوان بومی بگیرن. بابا ای ایهاالناس ما هم ایرانی هستیم و منطقمون کار نداره.نمیگیم بومیها سهمیه نداشته باشند داشته باشن ولی نه صددرصد. ما هم توی همین آب و خاک بزرگ شدیم و درس خوندیم چرا کاری میکنید از ایرانی بودم خودمون پشیمون بشیم. الان دو ساله منتظر استخدامی شرکت کنم هستم ولی اونهایی که در استان خودم است به رشته ام نمیخوره اونهایی هم که میخوره در سایر استانها است که اکثر بومی میخوان.
Iran (Islamic Republic of)
عاطفه
۱۷:۲۸ ۱۰ آذر ۱۳۹۹
ایا برای این استخدامی، نیروی خانم نیاز دارن؟
Iran (Islamic Republic of)
بیکار
۰۰:۵۲ ۰۷ آذر ۱۳۹۹
لطفا سن استخدامی پتروشیمی را تا 40 سال افزایش بدهید ما نمی تونیم شرکت کنیم