امام جمعه شهرستان بدره بیان کرد؛

داشتن امنیت مرهون تلاش‌های شبانه روزی و زحمات پرسنل انتظامی

امام جمعه شهرستان بدره داشتن امنیت را مرهون تلاش‌های شبانه روزی و زحمات پرسنل انتظامی شهرستان دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ حجت الاسلام سیدمصطفی موسوی امام جمعه شهرستان بدره در دیدار با فرمانده و کارکنان انتظامی این شهرستان که به مناسبت هفته ناجا در دفتر امام جمعه برگزار شد با تبریک هفته ناجا از زحمات نیروی انتظامی قدردانی کرد.

او افزود: داشتن امنیت مرهون تلاش‌های شبانه روزی و زحمات پرسنل انتظامی است که در ایام مختلف این نیرو‌ها آسایش خود را برای حفظ امنیت در جامعه فدا می‌کنند و چه افتخاری بالاتر از اینکه به فرمودند مقام معظم رهبری کارکنان نیروی انتظامی به معنی واقعی کلمه مجاهدان فی سبیل الله هستند.

امام جمعه شهرستان بدره رضایت مردم را هدف اصلی نیروی انتظامی دانست و تصریح کرد: حضور موثر نیروی انتظامی در مناطق مختلف شهرستان، خواب را برای مخلان امنیت و مجرمان آشفته کرده است.

در ادامه این دیدار سرهنگ امیـــر بازیار فرمانده انتظامی شهرستان بدره نیز ضمن تبریک و گرامیداشت هفته ناجا پس از ارائه گزارشی از عملکرد هفت ماهه سال ۹۹ توسط کارکنان این شهرستان، بیان داشت: هدف از این دیدار تجدید پیمان با آرمان‌های انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری است.

امام جمعه شهرستان بدره با اشاره به نقش مهم نیروی انتظامی در برقراری امنیت خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی اصلی‌ترین و مهم‌ترین نهاد حافظ امنیت پایدار در جامعه است و در راستای ارتقاء آن با تمام توان خود سعی و تلاش می‌کند.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.