گلایه دادگستری از معرفی نشدن افراد خاطی از دستورات بهداشتی کرونا

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی گفت: ما گلایه مندیم از متولیان امری که افراد خاطی دستور‌های بهداشتی ویژه کرونا را به ما معرفی نمی‌ کنند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،حجت الاسلام حمیدی رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی در نشست شورای قضایی استان گفت: حفظ بهداشت جامعه جزو حقوق عامه است و قوه قضائیه با افرادی که دستور‌های بهداشتی را در این شرایط کرونا رعایت نمی‌ کنند برخورد قضایی می‌ کند و ما آمادگی داریم در صورت معرفی این افراد خاطی از سوی دستگاه‌ های اجرایی و متولیان امر، بر اساس قانون با آن‌ها برخورد کنیم.

او همچنین با اشاره به شرایط اقتصادی پیش آمده از کرونا و افزایش قیمت‌ ها افزود: دادگستری استان با گران فروشی‌ ها و موارد احتکار نیز برخورد قضایی می‌ کند تا بتوان با تشدید نظارت‌ ها و مدیریت بازار، وضعیت قیمت‌ ها را کنترل کرد که مردم به مایحتاج ضروریشان به اندازه و با قیمت مناسب دسترسی پیدا کنند.


بیشتر بخوانید


اشرفی مدیر کل تعزیرات حکومتی استان نیز از تشدید نظارت‌ها خبر داد و گفت: از ابتدای سال ۸۷۰ پرونده تخلف گران فروشی و احتکار در خراسان جنوبی تشکیل و رسیدگی شده که متخلفان این پرونده‌ ها بیش از ۹ میلیارد ریال جریمه شده اند.

انتها پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.