نفت سفید مردم در نقاط مختلف استان بوشهر تامین شود

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: مسئولان توزیع منابع انرژی به ویژ نفت سفید تقاضا می‌شود در عرصه توزیع سریع و قابل دسترس نفت سفید در تمام نقاط استان برنامه‌ریزی و به طور جهادی عمل کنند.

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان ظهر جمعه در جمع خبرنگاران با گرامیداشت روز نوجوان و روز دانش آموز و مبارزه با استکبار جهانی بیان کرد: مسئولان توجه ویژه به جوانان و نوجوانان در تمامی عرصه‌های تربیتی، آموزشی و تفریحات سالم و ورزشی و خدمات عمومی، امید آفرینی و آینده‌پژوهی داشته باشند.

او عنوان کرد: از مسئولان توزیع منابع انرژی به ویژه نفت سفید تقاضا دارم هرچه سریع‌تر در عرصه توزیع سریع و قابل دسترس در تمام نقاط استان برنامه ریزی و به طور جهادی عمل کنند تا در فصل سرما در این شرایط کرونایی مردم عزیز دچار مشکل نشوند.

امام جمعه بوشهر افزود: از مسئولان اجرایی و نظارتی استان تقاضا می‌کنیم در کنترل گرانی قیمت‌ها به ویژه درباره کالا‌های اساسی تدابیر کارآمد‌تر و نظارتی موثر و مناسب داشته باشند. همه مردم از اوضاع افسار گسیخته گرانی‌ها و بی‌تدبیر و نظارت در این عرصه گله بسیار دارند.

صفایی بوشهری ضمن تقدیر از کادر پزشکی و درمان در امر مقابله با بیماری ویروس کرونا، بیان کرد: مسئولان در تجهیز امکانات بیمارستانی و توسعه آن و توجه ویژه به امور کادر پزشکی و درمان مدیریت بهداشت اجتماعی مبارزه با این بیماری تدبیر و مدیریتی کارآمد داشته و اعمال نمایند و از همه مردم عزیز می‌خواهم که به توصیه‌های بهداشتی و درمانی توجه داشته و مراعات کنند.

او با تبریک آغاز هفته وحدت و میلاد پیامبر گرامی اسلام افزود: وحدت بین تمامی مسلمانان یک اندیشه راهبردی و نماد بصیرت و هوشمندی و عمل به قرآن و سنت پیامبر گرامی اسلام است و دشمنان با تمام وجود در پی ایجاد تفرقه و اضمحلال جهان اسلام هستند.

امام جمعه بوشهر گفت: صمیمانه از بنیاد مستضعفان به جهت عنایات و حمایت‌های بی دریغ از مردم آسیب دیده آتش سوزی بازارچه شهر دار المومنین دیلم تشکر و قدردانی می‌کنم و امیدوارم دیگر نهاد‌هایی که مسئولیت مستقیم در امور حمایتی دارند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.