در هیات کشتی خوزستان چه خبر است؟

کشتی گیر قهرمان آسیا گفت: تغییر و تحولات اخیر در هیات کشتی خوزستان «اقداماتی ناشایست» و بی احترامی به پیشکسوتان این رشته ورزشی است.

محمد نیکو نهاد حسینی، عضو سابق تیم ملی کشتی فرنگی و قهرمان آسیا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، در خصوص هیات کشتی استان خوزستان گفت: وظیفه سرپرست هیات، برگزاری سالم انتخابات ریاست هیات است و نیازی به این همه تغییر و تحول وجود ندارد.

او افزود: از روزی که سرپرست جدید هیات به این سمت منصوب شده، تمامی کارکنان و کمیته‌های هیات را به منظور «مهندسی کردن انتخابات» تغییر داده و این منصب‌ها را به افرادی واگذار می‌کند تا بتواند از این طریق به «اهداف مورد نظر خود» دست یابد.

نیکو نهاد حسینی ادامه داد: سرپرست جدید هیات کشتی خوزستان با همه کارکنان و کمیته‌های هیات استان جلسه برگزار کرده و صراحتا اعلام کرد که هیچ کس از سمت خود برکنار نخواهد شد. درحالی که برای سخنان خود نیز ارزشی قائل نشد و مسئول روابط عمومی، دبیر هیئت، مسئول کمیته داوران، مسئول کمیته استعدادیابی، دبیر کمیته داوران و چند تن از روسای هیات‌های شهرستان، یکی پس از دیگری جابجا شدند.

رئیس سابق کمیته استعداد یابی استان خوزستان اظهار کرد: سرپرست جدید هیات کشتی استان حالا «پا را فراتر گذاشته» و پیش از برگزاری رای گیری به منظور تعیین هیات‌های کشتی شهرستان های خوزستان، جلسه‌ای با روسای هیات‌های شهرستان‌های مورد نظر خویش برگزار کرده است و «دستور» داده که برای انتخابات هیات‌های کشتی شهرستان‌های خوزستان، (۵ تن از روسای هیات مورد نظر خود که مجوز رای در مجمع انتخابی رئیس هیات را دارا هستند) به شخصی که او معرفی می‌کند، رای دهند.

عضو سابق تیم ملی کشتی فرنگی اذعان داشت: سرپرست جدید هیات کشتی خوزستان سعی در همسو کردن تمامی اعضا با خود به منظور انتخاب فردی خاص برای منصب ریاست هیات کشتی استان را دارد و نمیدانم که این همه کوشش برای «فردی خاص» که «هیچگونه تخصصی» در کشتی ندارد به چه منظور است؟

محمد نیکو نهاد حسینی ادامه داد: با این اقدام «ناشایست» سرپرست جدید هیات کشتی خوزستان به همه پیشکسوتان و قهرمانان سابق که همانا پشتوانه کُشتی استان هستند بی احترامی شده است. ضمن آنکه برای ثبت نام نامزد‌های رئیس هیات حتی در تارنمای رسمی هیات کشتی استان هیچ گونه اطلاع رسانی انجام نشد تا افراد کمتری ثبت نام نمایند و به اهداف خود نزدیک‌تر شوند، که موجب اعتراض شدید اهالی کشتی نیز شده و از علیرضا دبیر، ریاست فدراسیون کشتی تقاضا داریم این مسئله را برطرف نمایند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.