۱۴۳ طرح ورزشی در کردستان به بهره‌برداری رسید

مدیر کل ورزش و جوانان کردستان گفت: از ابتدای شروع خدمت دولت تدبیر و امید تاکنون ۱۴۳ طرح ورزشی در کردستان به بهره‌برداری رسیده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، حامد جولایی مدیر کل ورزش و جوانان کردستان با اشاره به بهره برداری از ۱۴۳ طرح ورزشی در کردستان، گفت: برای بهره برداری از این تعداد طرح ورزشی در استان، بیش از یک هزار میلیارد ریال هزینه شده است.

او افزود: حدود ۴۰ پروژه ورزشی نیمه کاره در دست اقدام داریم که تا پایان دولت بیش از پنجاه درصد آن‌ها به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیر کل ورزش و جوانان کردستان با اشاره به اینکه منابع این طرح‌ها از اعتبارات استانی و ارزش افزوده تامین می‌شود، تاکید کرد: ۵۰ درصد اعتبار مورد نیاز پروژه‌های ورزشی در استان افزایش یافته است.

او یادآور شد: با بهره برداری از پروژه‌های ورزشی، سرانه فضای ورزشی استان به نیم متر به ازای هر ورزشکار در قالب زمین‌های ورزشی خاکی، چمن مصنوعی و چمن طبیعی افزایش یافته است.

جولایی با اشاره به اینکه سرانه ورزشی استان هم اکنون سه دهم متر است، تاکید کرد: در نتیجه خدمات هفت ساله دولت، سرانه ورزشی استان کردستان ۲ برابر افزایش یافته است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.