جباری: وضعیت پرسپولیس با اظهارات رسول پناه بحرانی شد

بازیکن سابق پرسپولیس درباره اتفاقات و حواشی اخیر مدیریت پرسپولیس توضیحاتی داد.

رضا جباری بازیکن سابق پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره جدایی شجاع خلیل زاده و محمد نادری از پرسپولیس اظهار کرد: تیمی که فینالیست لیگ قهرمانان آسیا شده است باید بازیکنانش حفظ شوند و جدایی این ۲ بازیکن خبر خوبی نیست. البته بازیکنان می‌آیند و می‌روند و فقط پرسپولیس می‌ماند.

جباری درباره فایل‌های منتشر شده از اظهارات رسول پناه سرپرست مستعفی پرسپولیس گفت: تیم پرسپولیس وضعیت خوشایندی ندارد و شرایط این تیم با پخش فیلمی از اظهارات رسول پناه بحرانی‌تر از قبل شد. به هر حال کار به جایی رسید که کریم باقری هم در این باره صحبت کرده است. مدیریت پرسپولیس باید کاری کند که حواشی در تیم ایجاد نشود نه اینکه حاشیه را به تیم تحمیل کند.

بازیکن سابق پرسپولیس خاطر نشان کرد: به نظرم اظهارات دور از شان رسول پناه صورت خوشی ندارد. یک تیم همانند خانواده می‌ماند که از سوی مدیریت باید هدایت شود و سرپرست باشگاه پرسپولیس هم نباید درباره سرمربی اش صحبت می‌کرد.

او بیان کرد: اختلافات در تیم پرسپولیس علنی شد و این موضوع برای تیمی که در آستانه قهرمانی در آسیا است، خوب نیست. درگیری‌های داخلی باعث شده است که پرسپولیسی‌ها با دست خودشان به این باشگاه آسیب وارد کنند.

جباری تصریح کرد: به نظرم سلطانی فر، وزیر ورزش باید فکر اساسی کند چرا که پرسپولیس با این وضعیت به مشکل می‌خورد و سلطانی فر باید سریع‌تر برای مدیریت پرسپولیس اقداماتی را انجام بدهد.

بازیکن سابق پرسپولیس درباره اینکه پرسپولیس با این وضعیت قهرمان آسیا می‌شود، گفت: بله، تیم پرسپولیس  با کادر فنی باتجربه، تلاش بازیکنان و با حمایت هوادارانش می‌تواند با قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا تاریخ ساز شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار