آمار جان باختگان کرونا در مهاباد روی ۱۶۱ نفر ثابت ماند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: تعداد جان باختگان ناشی از بیماری کرونا در مهاباد طی ۲۴ ساعت گذشته تغییری نکرد و روی ۱۶۱ نفر ثابت ماند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، جواد آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی آذربایجان غربی اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته موارد فوتی بر اثر کرونا ویروس در مهاباد همچنان روی ۱۶۱ نفر ثابت ماند.

آقازاده افزود: در حال حاضر تعداد کل بستری‌های مربوط به بیماری‌های سندرم حاد تنفسی در آذربایجان غربی به ۱۳۰۴ نفر رسیده است که از این تعداد ۷۵۰ نفر مشکوک و ۵۵۴ نفر مبتلا به کرونا هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی آذربایجان غربی تصریح کرد: تعداد بستری‌شدگان در آی‌سی‌یو نیز ۲۳۶ نفر بوده که از این تعداد، ۷۸ نفر به دستگاه تنفس مصنوعی متصل هستند.


بیشتر بخوانید


او با اشاره به افزایش ۲۲ نفری تعداد فوت شدگان بر اثر بیماری کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در آذربایجان غربی اضافه کرد: تعداد کل فوت شدگان در استان به ۱۵۲۷ نفر رسیده که روند افزایشی آنان بسیار خطرناک است.

آقازاده به شهروندان توصیه کرد دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت و از حضور در هر نوع تجمع (عروسی، مجالس ختم، مهمانی و ...) جدا خودداری کنند.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.