بخشدار دشتابی:

سازماندهی نخبگان مهم‌ترین اصل توسعه پایدار است

بخشدار دشتابی گفت: سازماندهی نخبگان، بومی اندیشیدن و ایجاد ثبات و انسجام درونی از جمله موارد رشد جامعه و تحقق توسعه پایدار است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، اکبر رحمتی بخشدار دشتابی در نشست هم اندیشی نخبگان بخش دشتابی که به منظور معرفی استعداد‌ها و ظرفیت‌های این بخش با حضور معاون اطلاعات و اخبار صدا و سیمای مرکز قزوین و مدیران و سردبیران این مرکز برگزار شد گفت: بومی اندیشیدن، ایجاد ثبات و انسجام درونی، پرهیز از سیاستزدگی، حفظ آرامش و استفاده از ظرفیت‌های گروه‌ها و نهاد‌های مختلف از جمله مواردی است که لازمه رشد جامعه و تحقق توسعه پایدار است.

رحمتی افزود: توسعه یافتگی نتیجه علم و عمل افراد به صورت دسته جمعی است و برای تحقق این موضوع باید هماهنگی کامل بین مسئولان با نخبگان فکری و ابزاری در زمینه‌های مختلف ایجاد شود.

غلامرضا کشاورز معاون اطلاعات و اخبار صدا و سیمای مرکز قزوین هم در این نشست انعکاس ظرفیت‌ها و استعداد‌های مناطق مختلف استان از جمله اهداف رسانه ملی اعلام و اضافه کرد: ارائه راهکار‌های مناسب برای حل مشکلات، افزایش امید در سطح جامعه و طرح مساله در رسانه به منظور پیگیری مشکلات در سطح توان از جمله رویکرد‌های صدا و سیما است و امیدواریم با حضور در مناطق مختلف انعکاس صدای مردم در رسانه ملی افزایش یابد.

همچنین در ادامه این نشست نخبگان بخش دشتابی در زمینه‌های مختلف از جمله، فرهنگی، هنری، گردشگری و صنایع دستی، ورزشی، اقتصادی، کشاورزی و صنعتی ضمن بیان ظرفیت‌ها و استعداد‌های این بخش در خصوص موانع و مشکلات پیش رو مطالبی بیان کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار