توزیع ۱۵۰ فقره جهیزیه بین مددجویان کمیته امداد اندیمشک

رئیس کمیته امداد اندیمشک از توزیع ۱۵۰ فقره جهیزیه میان مددجویان خود خبرداد و گفت: ۲۲ فقره جهیزیه دیگر نیز به زودی میان دختران ایتام‌ توزیع می شود.

توزیع ۱۵۰ فقره جهیزیه بین مددجویان کمیته امداد اندیمشک

علی قلی پور رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: امسال توانستیم ۱۵۰ فقره جهیزیه شامل تلویزیون، یخچال، فر گاز، جاروبرقی، ماشین لباسشویی، سرویس قابلمه و مقداری پول به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان به خانوار‌ها اهدا کنیم که ۸۷ فقره آن در ماه رمضان میان زوج‌های جوان توزیع شد و ۲۲ فقره دیگر برای دختران ایتام نیز به زودی توزیع می‌شود.

او افزود: کمیته امداد به صورت جدی اقدام به انجام طرح اشتغال زایی برای جوانان بیکار تحت پوشش این مرکز کرده و تاکنون ۷۰ شغل ایجاد کرده که با راه اندازی یک شرکت بسته بندی و ۲ کارگاه خیاطی، ۴۰ نفر دیگر استخدام می‌شوند و این روند استخدامی همچنان ادامه خواهد داشت.

قلی پور بیان کرد: امسال با هم افزایی و کمک حامی ایتام که مبالغی را برای خرید تبلت داده بودند، تبلت برای تعدادی از دانش آموزان تحت پوشش خریداری شد.

رئیس کمیته امداد اندیمشک ادامه داد: پارسال کمیته امداد به کمک خیرین توانست برای ایتام ۱۲ خانه بسازد، اما امسال به دلیل شرایط کرونایی و مشکلات اقتصادی در حال ساخت ۳ خانه هستیم که امید است بتوانیم به کمک خیرین این اقدام خوب را ادامه بدهیم.

او اظهار داشت: امسال به خانواده‌هایی که از کرونا آسیب دیده بودند و شخصی از خانواده آنها فوت شده بود، به هر فوتی ناشی از کرونا مبلغ ۱۰ میلیون تومان کمک هزینه بلاعوض پرداخت شد.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.