شورای سیاسی انصارالله: عاملان کشتار ملت یمن، در کنار قاتلان فلسطینی قرار دارند

عضو سیاسی انصارالله یمن با انتقاد از عادی سازی روابط، عاملان حمله به یمن را در کنار صهیونیست‌ها خواند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المسیره، عضو ارشد شورای عالی سیاسی یمن با انتقاد از عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی گفت همه کشور‌هایی که به یمن حمله و مردم این کشور را به قتل می‌رسانند، امروز در کنار عامل قتل و کشتار ملت فلسطین قرار دارند.

محمد علی الحوثی در حساب توییتری خود نوشت: کشور‌هایی که روابط خود را با اسرائیل عادی سازی کرده‌اند، از جنگنده‌های اف ۱۶ و توپ‌های فرانسوی نه برای یاری ملت فلسطین، بلکه برای کشتار مردم یمن استفاده می‌کنند.

او در ادامه تصریح کرد: دولت ترامپ به دنبال آن است که پس از عادی سازی روابط میان امارات و اسرائیل به آرزوی دیرینه ابوظبی در مورد خرید جنگنده‌های اف ۳۵ تحقق بخشد.

محمد علی الحوثی همچنین اعلام کرد: رؤسای جمهوری آمریکا و فرانسه سیاست واحدی را علیه اسلام و در دشمنی با امت اسلامی دنبال می‌کنند.

او گفت: امارات امروز تمام امکانات خود را در اختیار رژیم صهیونیستی قرار داده و خدمتی که به مسأله فلسطین داشته، بسیار ناچیز و غیرقابل ذکر است.

گفتنی است خبرگزاری رویترز ماه گذشته گزارش داد که انتظارمی رود توافق اولیه فروش جنگنده‌های اف ۳۵ میان ابوظبی و واشنگتن در اوایل دسامبر سال جاری انجام شود؛ این در حالی است که مقامات رژیم صهیونیستی مخالف فروش اف ۳۵ به امارات هستند.

کاربران عرب زبان شبکه‌های اجتماعی اخیرا به موضوع مخالفت رژیم صهیونیستی با قرارداد فروش جنگنده‌های اف ۳۵ آمریکا به امارات پرداختند.

کاربری در این باره نوشته که خرید اف ۳۵ چه فایده‌ای برای امارات دارد، چرا که جنگنده‌های اف ۱۶ امارات کارشان فقط بمباران مردم یمن است.

امارات و بحرین در پانزدهم سپتامبر گذشته رسما توافقنامه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را به امضا رساندند و سودان نیز دیروز به توافقی برای عادی‌سازی روابط با این رژیم رسید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار