پیام تسلیت حجت الاسلام نیکویی به مناسبت درگذشت حاج ماشاالله خدادادپور

حجت الاسلام نیکویی رئیس سازمان گسترش اقتصاد مقاومتی کشور در پیامی درگذشت حاج ماشاالله خدادادپور شفایافته و پیرغلام آقااباعبدالله الحسین (ع) را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، به دنبال درگذشت حاج ماشاالله خدادادپور، شفایافته و پیرغلام آقا اباعبدالله الحسین (ع)، حجت الاسلام نیکویی رئیس سازمان گسترش اقتصاد مقاومتی کشور در پیامی درگذشت وی را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

بنویسید شدم پیر اباعبدالله/ نوکری پیر، به تعبیر اباعبدالله

سرنوشتم چو حبیب ابن مظاهر انگار/ گره خورده است به تقدیر اباعبدالله

امروز شفایافته سروروسالار شهیدان و خادمی از تبار پیرغلامان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) چهره در نقاب خاک کشید و چه خوش‌سعادت بود که در آستانه ایام سوگواری امام حسن عسکری (ع)، آسمانی شد.

حاج ماشاالله خدادادپور نامی آشنا برای مردم شریف دیار کریمان است، پیرغلامی که شفایافته امام حسین (ع) بود و سالیان دراز، مدال نوکری اهل بیت و آستان مقدس امام حسین (ع) را با برپایی مراسم سرور و سالارشهیدان، خالصانه بر سینه داشت.

اینجانب با دلی آکنده از اندوه، درگذشت عارفانه این خادم مخلص بارگاه اهل بیت را به خانواده ایشان و تمام عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و همشهریان نجیب دیارکریمان تسلیت می‌گویم و از خداوند بزرگ مسئلت دارم که او را با شهدای کربلا محشور گرداند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار