حصارکشی و کاشی کاری جهادی مسجد ائمه بقیع در طبس

مسئول گروه جهادی خادمیاران رضوی در خراسان جنوبی از حصارکشی محوطه و کاشی کاری آشپزخانه مسجد ائمه بقیع در شهرستان طبس خبرداد.

دانایی فر مسئول گروه جهادی خادمیاران رضوی در خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: اجرای حصارکشی اطراف مسجد ائمه بقیع شهرستان طبس و کاشی کاری آشپزخانه آن  توسط خادمیاران جهادی انجام شد.

او افزود: حصارکشی محوطه با متراژ ۲۰ متر و ۱۵ متر کاشی کاری توسط ۱۰ نفر از خادمیاران جهادی استان و با هزینه ۲۰ میلیون ریال انجام شده است.

دانایی فر بیان کرد: این کانون جهادی زیر پرچم امام رضا (ع) همه نوع خدمت جهادگونه از عمرانی و ساخت و ساز را به نیازمندان ارائه می‌کند.

مسئول گروه جهادی خادمیاران رضوی در استان با اشاره به اینکه شرایط فعلی کشور همچون شرایط زمان جنگ است، گفت: اهمیت کار جهادی و انقلابی در این مدت با توجه به شیوع کرونا بیشتر احساس می‌شود.


بیشتر بخوانید


او تشکیل گروه جهادگران استان با حضور حداکثری گروه‌های جهادی از اقشار مختلف را فرصت بسیار خوبی دانست و عنوان کرد: باید از این ظرفیت به بهترین شکل ممکن بهره‌برداری کرد.

دانایی فر ادامه داد: همگان باید از ظرفیت سپاه، بسیج و گروه‌های جهادی به طور کامل استفاده کنیم که در حال حاضر بهترین نوع بهره‌برداری از این ظرفیت، کمک همه جانبه برای تسریع در رفع محرومیت از استان است.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.