پیام‌های دریافتی در چهارم آبان‌ماه؛

از قاچاق دام در مرز بین‌المللی هورالعظیم تا درخواست پیگیری حقوق دریافتی کارکنان اداری قوه قضاییه

پیام‌های رسیده در تاریخ چهارم آبان‌ماه در (صدای مردم) سایت باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته قابل مشاهده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشانی www.yjc.ir روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود.

 


پیگیری حقوق دریافتی کارکنان اداری قوه قضاییه که با توجه به حجم بالای کار در محاکم قضایی و دادسرا‌ها از کارگران کارخانه‌ها و بازنشسته‌های محترم کمتر حقوق دریافت می‌کنند.


 

با توجه به شرایط تورمی اقتصاد و کوچک شدن سفره‌های مردم، کارکنان محترم اداری قوه قضاییه و دادگستری حقوق ناچیزی در حدود ۳۵۰۰۰۰۰تومان دریافت می‌کنند که با میزان کار انجامی و استرس‌های روحی و روانی موجود در کار با متهمان و زندانیان بسیار قلیل و ناچیز و زیرخط فقر که چه عرض کنم می‌باشد و این امر مرکز کانون خانواده‌های این کارکنان شریف را هدف قرار داده، خواهشمندم رسیدگی عاجل و سریع از مسئولین دولت، دادگستری و قوه قضاییه و شخص آقای رئیسی فرمایید.


 

گرفتن هزینه‌ی اضافی برای ورود به پیام من
دانشجویان رشته‌های پیام نور مانند بقیه‌ی دانشگاه‌ها با آمدن کرونا باید در کلاس‌های آنلاین شرکت کنند. اما دانشگاه پیام نور علاوه بر هزینه‌هایی که بابت شهریه از ما می‌گیرد به ما گفته که باید در برنامه‌ای به نام پیام من در کلاس‌های آنلاین شرکت کنید. اما نکته جالب توجه اینکه برای استفاده از این برنامه باید مبلغ ۳۹۹۰۰ تومان برای عضویت پرداخت شود؛ و اینکه اساتید به ما گفتن که فقط از طریق همین برنامه می‌توانیم در کلاس‌ها شرکت کنیم. جالب اینکه بعد از پرداخت متوجه می‌شوید این برنامه روی همه‌ی انواع گوشی‌ها جواب نمی‌دهد مثلاً روی مدل‌های هوایی قبل ۲۰۱۵ و برخی گوشی‌های اندروید. حال سؤال ما این است که چرا با لغو شدن کلاس‌های حضوری و درعین‌حال پرداخت شهریه توسط دانشجو، ما باید برای کمترین حق خودمان که شرکت در کلاس‌هاست باز باید مبلغی تحت عنوان عضویت پرداخت شود. (این برنامه را باید از مایکت دانلود کنید، در صورت تماس با بنده پاسخ داده نمی‌شود)


 

شرکت‌های بسته شده چرم گیلان و چرم رودبار در رودبار گیلان
شرح مطلب اینکه چهارتا شرکت در روستای گنجه از توابع شهرستان رودبار زیتون وجود داشت که به دلایل نامشخصی بسته شدند، چون توضیحات زیادی وجود دارد خواهش می‌کنم از باشگاه خبرنگاران جوان لطف کنن تشریف بیارند و پیگیر شوند که چرا هیچ مسئولی تا به امروز جوابگوی این معضل موجب بیکار شدن حداقل هشت هزارکارگر نشده.


 

زمینه‌ای تعاونی مسکن سرم‌سازی رازی شهر جدید هشتگرد
با سلام زمینه‌ای سرم‌سازی مسکن شهر جدید هشتگرد علی رقم گذشت ۱۲سال و دریافت همه هزینه‌های تفکیک و جدول‌کشی هنوز هیچ اقدامی جهت تفکیک و تحویل زمین‌ها انجام نشده و پیگیری اعضا از تعاونی و مسکن و شهرسازی به جایی نرسیده و هیچ‌کس پاسخگو نیست خواهشمند است پیگیری کنید با تشکر



قاچاق دام از مرز بین‌المللی هور العظیم از سمت شهر رُفیَّع
قاچاق گسترده دام از شهر رفیع از توابع شهرستان هویزه و بی‌خیالی مرزبانی در این روز‌های گرانی گوشت


 

پیگیری
سلام. لطفاً پیگیر کار ثبت‌نام کنندگان خودرو باشید همه ثبت‌نام کنندگان نه فقط آبان و آذر از مجلس و دولت و قوه قضاییه که یک‌ساله منتظر دریافت یک ماشین هستند برای مصرفشونن، ولی هر موقع‌ی قیمت میشه و امکان تکمیل وجه ندارند و مجبور به انصراف میشن.


 

عدم اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا
حضور کارمندان شهر تهران با ۵۰ درصد در بعضی از دستگاه اجرایی اجرا نمی‌شود. در حال حاضر اداره‌ای که در اتوبان تهران و کرج مستقر است حضور کارمندان به چه شکل است. لطفاً پیگیری کنید که دستگاه‌هایی که خدمات به مردم نمی‌دهند کاهش حضور کارمندان اجباری شود. در این شرایط که مدیران خود با وسیله نقلیه در اختیار رفت‌وآمد می‌کنند. کارمندانی که باید از وسایل نقلیه عمومی و مترو استفاده کنند تا به سر کار بروند تفاوتی نیست. لطفاً پیگیری بفرمایید. مصوبات باید موظف کند. اینکه بگویند انجام بدهید فرق می‌کند تا الزام داشته باشد. سپاس‌گزاریم.



الزام حضور معلمان درس‌های غیر کارگاهی
سلام شورای برخی مدارس معلمان درس‌های غیر کارگاهی را ملزم به حضور در مدرسه کرده‌اند. بدین صورت که معلم باید کلاس آنلاین را در مدرسه برگزار کند درحالی‌که دانش آموزان در خانه‌های خود هستند! بهانه هم نظارت بر مشکلات احتمالی اینترنت است درحالی‌که حتی برای این کار هم حضور معلم در مدرسه الزامی نیست. نمونه‌اش هنرستان هنر‌های زیبای اصفهان. به معاونت متوسطه استان زنگ‌زده‌ام می‌گویند قانون وزارتخانه است تا در مدرسه تخته نشود! آیا این دلیل مناسبی برای بازی با جان معلمان است؟



کرم ماهزاد
سلام کرم ماهزاد خریدم ۱۶۰ تومان قلابی بود دوباره بعد از مدتی تماس گرفتند که مبلغ ۱۸۰ تومان قرعه‌کشی برنده شدی دوتا کرم جوان‌کننده پوست و لایه‌بردار می‌فرستیم ۱۴۰ تومان بپردازید حالا کرم به دستم رسیده، ولی قلابی


 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار