زمان بازگرداندن پول دارندگان بلیت‌های المپیک توکیو مشخص شد

فرایند بازگرداندن وجوه خریداران بلیت المپیک ۲۰۲۰ توکیو از ماه آینده میلادی آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، برگزارکنندگان بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو ماه جولای تایید کردند که مسئله بازگرداندن پول خریداران بلیت‌های المپیک و پارالمپیک را مورد بررسی قرار خواهند داد. اکنون خبرگزاری کیودو ژاپن گزارش داده است که فرآیند بازگرداندن پول‌های خریداران بلیت به زودی آغاز خواهد شد.

پیش بینی می‌شود دارندگان بلیت بازی‌های المپیک می‌توانند از ماه آینده میلادی (نوامبر) برای بازپس‌گیری مبالغ خود اقدام کنند. دارندگان بلیت بازی‌های پارالمپیک توکیو نیز می‌توانند از ماه دسامبر برای بازپس گیری وجوه خود درخواست بدهند.

حدود ۴.۴۸ میلیون بلیت برای بازی‌های المپیک و ۹۷۰ هزار بلیت هم برای بازی‌های پارالمپیک از طریق وب سایت رسمی بلیت فروشی، فروخته شده است.

البته بلیت‌های فروخته شده برای بازی‌های المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۰، برای مسابقات سال آینده نیز معتبر هستند، اما کسانی که به دلیل تعویق بازی‌ها قادر نیستند در این مسابقات شرکت کنند می‌توانند مبالغ پرداختی خود را پس بگیرند.

قرار است بازی‌های المپیک سال آینده از ۲۳ تا جولای تا ۸ آگوست و بازی‌های پارالمپیک نیز از ۲۴ آگوست تا پنجم سپتامبر برگزار شوند.

پیش بینی می‌شد توکیو مبلغ ۷۲۷ میلیون یورو از فروش بلیت درآمد به دست آورد.

فعلاً بلیت فروشی برای بازی‌ها متوقف شده است. به خاطر شرایط خاص ناشی از شیوع ویروس کرونا هنوز مشخص نیست که آیا تماشاگران در بازی‌های المپیک حضور خواهند داشت یا خیر، اما کمیته بین‌المللی المپیک و کمیته برگزاری المپیک توکیو ابراز امیدواری کرده‌اند که تماشاگران بتوانند در این مسابقات حاضر شوند و آن‌ها حضور تماشاگران را در برنامه‌های خود گنجانده اند.

در ماه‌های اخیر چندین رویداد ورزشی در ژاپن با حضور تعداد محدودی از تماشاگران برگزار شده و این امیدواری را ایجاد کرده است که المپیک پشت در‌های بسته برگزار نخواهد شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار