تامین جهیزیه نوعروسان به همت قرارگاه شهید هادی

مسئول قرارگاه جهادی شهید ابراهیم هادی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۰ سری جهیزیه به همت قرارگاه جهادی شهید ابراهیم هادی به نوعروسان استان اهداء شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، حجت‌الاسلام توکلی راد مسئول قرارگاه جهادی شهید ابراهیم هادی کهگیلویه و بویراحمد از اهداء ۱۰ سری جهیزیه عروس به زوج‌های نیازمند در استان خبر داد و گفت: ده سرویس جهیزیه شامل چهارده قلم کالای اساسی بود که در اختیار زوج‌های نیازمند قرار گرفت.
 
توکلی راد افزود: به منظور عمل به منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک به اقشار آسیب‌پذیر از سوی این قرارگاه  بسته معیشتی به ارزش بیش از ۸۰۰ میلیون تومان بین نیازمندان توزیع شد.
 
او ایجاد طرح‌های اشتغالزایی را از دیگر اهداف قرارگاه جهادی شهید ابراهیم هادی برشمرد و بیان کرد: این قرارگاه از چهار ماه پیش فعالیت خود را آغاز کرده است.
 
صادق آبدار مسئول ثبت خدمات قرارگاه جهادی شهید ابراهیم هادی کهگیلویه و بویراحمد هم با اشاره به تلاش این قرارگاه برای بالابردن توان خرید نیازمندان گفت: در تلاش هستیم با فروشگاه‌ها، مطب‌ها و آموزشگاه‌ها قرارداد تخفیف، ویژه نیازمندان منعقد کنیم.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.