مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز:

۴۰ دستگاه اتوبوس فرسوده در اهواز در حال بازسازی هستند

سبزعلی گفت: در حال حاضر ۴۰ دستگاه اتوبوس فرسوده در حال بازسازی هستند و بزودی به ناوگان حمل و نقل اضافه می‌شوند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، هشتادمین جلسه کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر اهواز، با حضور رحیم کعب عمیر، مهران بابایی پور، فتح اله حاجتی، سید ناصر موسوی نژاد، و امیر مجدم معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری، کوروش سبزعلی مدیرعامل، رضا بزاززاده قائم مقام سازمان اتوبوسرانی و کارشناسان حوزه حمل و نقل و ترافیک در سازمان اتوبوسرانی برگزار شد.

کورش سبزعلی مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز با ارائه گزارش مفصلی در خصوص روند سرویس دهی در چند ماه گذشته و همچنین ادامه بازسازی اتوبوس‌های فرسوده و فعالیت‌های کنونی سازمان اتوبوسرانی گفت: در حال حاضر ۴۰ دستگاه اتوبوس فرسوده در حال بازسازی هستند.

او با بیان اینکه پس از بازسازی اتوبوس‌های فرسوده طی دوره قبلی افزود: با تلاش همکاران در کارگاه بازسازی سازمان اتوبوسرانی این مهم در حال انجام است و به زودی به ناوگان حمل و نقل کلانشهر اهواز اضافه می‌شوند، ضمن اینکه علیرغم گرانی تجهیزات و نوسان قیمت بالای ارز و مشکلات بوجود آمده، همچنان در حال خدمات رسانی به شهروندان هستیم.

رحیم کعب عمیر رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر با تحسین فعالیت‌های انجام شده و با تاکید بر افزایش فعالیت‌ها و خدمات از سوی همه سازمان‌ها، معاونت‌ها و مناطق هشتگانه شهرداری گفت: سطح کیفی فعالیت دستگاه‌های اجرایی مذکور روزانه بررسی می‌شود.

براساس این گزارش؛ پس از پایان جلسه مذکور، رحیم کعب عمیر، مهران بابایی پور، فتح اله حاجتی، سید ناصر موسوی نژاد و امیر مجدم معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری، کوروش سبزعلی مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی اهواز، رضا بزاززاده قائم مقام سازمان اتوبوسرانی و دیگر کارشناسان حوزه حمل و نقل و ترافیک از کارگاه بازسازی اتوبوس‌های فرسوده بازدی کردند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.