سردار جلالی:

دشمنان تهدیدات سایبری نوین را جایگزین نبرد رو در رو کرده اند

رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور گفت: با تهدیدات سایبری نوین دشمنان ضرورت پدافند غیر عامل بیش از گذشته احساس می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور در جلسه مشترک شورای پدافند غیرعامل کشور با استان‌ها به صورت ویدیو کنفرانسی با بیان اینکه دشمنان تهدیدات سایبری نوین را جایگزین نبرد رو در کرده اند گفت: امروز ضرورت پدافند غیر عامل بیش از گذشته احساس می‌شود.

سردار جلالی افزود: باید طرح‌های جامع پدافندی در اختیار استان‌ها قرار گیرد و تا با تمام ظرفیت‌ها تهدید‌های نوین را به فرصتی برای پیشرفت مبدل کنند.

ملت ایران رکن اساسی کشور هستند

رحمانی فضلی وزیر کشور هم در این جلسه گفت: ملت ایران رکن اساسی کشورهستند و باید از طریق مشارکت عمومی مردم، آموزش و سازماندهی و استفاده از توان عمومی پدافند غیر عامل کشور را بیش از گذشته قدرتمند کنیم.

رحمانی فضلی با قدردانی از عملکرد نهاد‌های مردمی و دستگاه‌های اجرایی در بحران‌های طبیعی گذشته کشور نظیر سیل و زلزله گفت: دفاع ازحاکمیت ملی وظیفه همگان است و بر ماست که برای حفظ امنیت بکوشیم.

او اضافه کرد: تجربه‌های گذشته نشان داده که همدلی و همراهی مردم و مسئولان درمدیریت بحران‌های عظیم ملی راهگشاست و ارتقای توان پدافند غیر عامل به اندازه توان نظامی کشور اهمیت دارد.



با توان داخلی توانستیم تحریم‌های ظالمانه دشمنان را مهارکنیم

سرلشگر باقری رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح هم گفت: با اتکاء به خویشتن و بهره گیری از توان داخلی توانستیم تحریم‌های ظالمانه دشمنان را مهارکنیم.

سرلشگر باقری افزود: باید بکوشیم با افزایش تاب آوری ملی، ارتقای توان بازدارندگی و حل مشکلات اقتصادی مردم، رویکرد مقاومت فعال را در پیش بگیریم.

او با بیان اینکه دشمن از نبرد رودرو با ملت ایران در هراس است و شکل دشمنی آن‌ها در عصر جدیددگرگون شده است اضافه کرد: پدافند غیر عامل مکمل دفاع نظامی و محل پیوند مردم، دولت و نیرو‌های مسلح است.

به مناسبت آغاز هفته پدافند غیر عامل جلسه مشترک شورای پدافند غیرعامل کشور با استان‌ها به صورت ویدیو کنفرانسی برگزار شد و در این جلسه بر مشارکت حداکثری مردم تاکید و درارتباط با ضرورت شناسایی آسیب‌ها و رفع چالش در حوزه پدافند غیرعامل بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.