۶۴۵ پرونده گرانفروشی در لرستان رسیدگی شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان گفت: ۶۴۵ فقره پرونده تخلف گرانفروشی واحد‌های صنفی استان از ابتدای امسال تاکنون بررسی و صدور حکم شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان،حمیدالقاصی مهر،مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان بیان کرد: با توجه به مصوبات جلسه تنظیم بازار و اعلام قیمت از سوی متولیان امر، هیچ صنفی حق عرضه کالا با قیمت بالاتر از نرخ مصوب را ندارد و در صورت مشاهده تخلف، برخورد قاطع و قانونی با همکاری دادستانی انجام خواهد شد.

او با تاکید بر اینکه بدون هیچ تعارف و اغماضی با افراد سودجو برخورد خواهد شد اظهار داشت: ۶۴۵ فقره پرونده گرانفروشی نیمه نخست امسال بررسی و منجر به صدور بیش از ۲۳۲ میلیون تومان جریمه برای واحد‌های متخلف استان شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان اضافه کرد: ۶ ماه نخست امسال ۲ هزار مورد بازرسی از واحد‌های صنفی استان انجام شده است.

القاصی مهر اظهار داشت: گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی با همکاری دیگر دستگاه‌های نظارتی روزانه در سطح شهر و بازار لرستان فعال هستند که در صورت لزوم علاوه بر جریمه‌های نقدی و تعزیراتی، پرده تخلفاتی بر سردرب محل فروش نیز نصب می‌شود.

او ادامه داد: شهروندان می‌توانند جهت اعلام هرگونه تخلف واحد‌های صنفی با سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی و ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت تماس بگیرند.

او بیان کرد: پایش و نظارت بازار استان در قالب طرح مبارزه با گرانفروشی و با هماهنگی گشت‌های مشترک بازرسان صنعت، معدن و تجارت، قاضی تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف، پلیس اماکن و بهداشت انجام می‌شود.

بیش از ۵۱ هزار پروانه کسب واحد‌های صنفی در لرستان صادر شده است.

انتهای پیام/ب 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار