ارتقا رتبه آزمایشگاه موسسه پژوهشی صنایع غذایی

رئیس آزمایشگاه مرکزی مؤسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی گفت: بر اساس نتایج ششمین دوره ارزیابی عملکرد آزمایشگاه‌های عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، آزمایشگاه مرکزی این مجموعه موفق به کسب رتبه ۳۸ در بین آزمایشگاه‌های عضو این شبکه شد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، جواد فیضی عضو هیأت علمی موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی با اعلام این خبر گفت: در رتبه بندی آزمایشگاه‌ها در سال ۹۷، آزمایشگاه مرکزی مؤسسه در رتبه ۹۷ قرار گرفته بود که در سال ۹۸، به جایگاه ۳۸ در بین تمام آزمایشگاه‌های عضو این شبکه در کشور ارتقا یافت.

او افزود: این ارزیابی بر اساس عملکرد آزمایشگاه‌ها در سال ۱۳۹۸ و بر پایه شاخص‌های کارکرد، مشتری مداری و فعالیت شبکه‌ای بوده است.

عضو هیأت علمی موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی ادامه داد: شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی به منظور شناسایی، شبکه سازی و به اشتراک گذاری تجهیزات و توان مندی‌های آزمایشگاه‌های خصوصی و دولتی کشور طراحی شده و تخفیف‌های متنوعی را به اعضای هیأت علمی، دانشجویان، شرکت‌های دانش بنیان و صنایع کشور ارائه می‌دهد.
 
انتهای پیام// م.ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.