رئیس جهاد کشاورزی خراسان‌ جنوبی:

تسهیلات ویژه فعالان عرصه زعفران ابلاغ شد

رئیس جهاد کشاورزی خراسان‌ جنوبی گفت: تسهیلات سرمایه در گردش ویژه اشخاص حقیقی و حقوقی فعال در عرصه خرید، بسته‌بندی، فرآوری و صادرات زعفران به سه بانک عامل ابلاغ شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، قوسی رئیس جهاد کشاورزی خراسان‌جنوبی تسهیلات سرمایه در گردش ویژه اشخاص حقیقی و حقوقی فعال در عرصه خرید، بسته بندی، فرآوری و صادرات زعفران به سه بانک عامل ابلاغ شده است.

او  با اشاره به اینکه نرخ سود تسهیلات ۱۵ درصد با بازپرداخت مدت یک سال است، بیان‌کرد: متقاضیان باید برای دریافت تسهیلات به سامانه سیتا مراجعه کنند.

قوسی ادامه داد: با توجه به شناور بودن تسهیلات هر استانی که در کمترین زمان ثبت نام نماید، میزان بیشتری از این تسهیلات را دریافت خواهد کرد.

وی افزود: از این جهت از متقاضیان دریافت تسهیلات در خراسان‌جنوبی درخواست می‌کنیم که هر چه زودتر طرح‌های خود را برای دریافت تسهیلات ارسال کنند.


بیشتر بخوانید


قوسی با اشاره به اینکه تسهیلات سرمایه در گردش صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی به مبلغ ۵۰ میلیارد تومان ویژه مناطق غیر برخوردار از محل صندوق توسعه ملی ابلاغ شده است، گفت: نرخ سود تسهیلات ۱۲ درصد مدت زمان بازپرداخت ۱ سال است.

رئیس جهاد کشاورزی خراسان‌جنوبی اظهار کرد: صاحبان صنایع که متقاضی دریافت این تسهیلات هستند نباید قبلاً از تسهیلات صندوق توسعه ملی استفاده کرده باشند و برای دریافت این تسهیلات باید به سامانه سیتا مراجعه کنند.

گفتنی است تسهیلات سرمایه در گردش ویژه اشخاص حقیقی و حقوقی فعال در عرصه خرید، بسته بندی، فرآوری و صادرات زعفران در مجموع هزار میلیارد تومان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.