بوستان مدافعان سلامت در تبریز افتتاح شد

بوستان محله‌ای مدافعان سلامت با اعتبار هزینه شده ۱۳۱ میلیارد ریال در تبریز افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،این بوستان محله‌ای در هفت هزارو ۳۴۹ متر مربع مساحت با اعتبار ۱۳۱ میلیارد ریال تملک و احداث شده است.

این بوستان محله‌ای با احداث مسیر پیاده روی، فضای بازی کودکان، زمین ورزشی، نصب تابلوی سنگی هنری با تصویر مدافعان سلامت، کاشت ۸۳۰۰ اصله درخت و درختچه و کاشت ۵۰۰۰ گل داودی و ۸۰۰ متر مربع کاری در اختیار شهروندان قرار گرفت.

شهردار تبریز در آئین افتتاح این بوستان بر جلوگیری از تغییر کاربری فضای سبز به مسکونی و تجاری در سه سال گذشته تاکید کرد و گفت: از این محل ریالی درآمد کسب نکرده ایم.

ایرج شهین باهر شهردار تبریز گفت: هیچ چیز مهم‌تر از سلامت شهروندان نیست و توجه ویژه مدیریت شهری به احداث پارک‌های محله‌ای در سه سال گذشته، به خاطر اهمیت این موضوع است.

او با بیان اینکه مدافعان سلامت، سی و نهمین پارک تبریز است  افزود: مطابق برنامه ریزی‌های انجام شده، قصد داریم این تعداد را تا پایان شورای پنجم شهر تبریز به ۶۰ پارک برسانیم.

او با تاکید بر اینکه حفظ و نگهداری از پارک‌ها به اندازه احداث آن‌ها اهمیت دارد، گفت: حفظ فضای سبز موجود و جلوگیری از تغییر کاربری باغات قدیمی از اولویت‌ها و رویکرد‌های اصلی شهرداری تبریز است.

شهردارتبریز اعلام کرد: در سه سال گذشته نه تنها ریالی از طریق تغییر کاربری فضای سبز به مسکونی و تجاری درآمد کسب نکرده ایم، بلکه کاربری‌های مسکونی و تجاری را به فضای سبز و پارک محله‌ای تبدیل کرده ایم.

او با قدردانی از تلاش‌های کادر سلامت یادآور شد: امروز نیز همانند دوران هشت سال دفاع مقدس، مدافعان سلامت پای کار هستند و نام گذاری این پارک به نام مدافعان سلامت، قدردانی از زحمات شبانه روزی این عزیزان است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار