توجه جدی به توسعه زیرساخت‌های نظم و امنیت در کرمان

در نشست مسئولان انتظامی با اعضای شورای قضایی استان کرمان بر توجه جدی به تقویت گشت‌های رضویون، توسعه نظارت تصویری و دیگر زیرساخت‌های نظم و امنیت تاکید شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان در نشست مسئولان انتظامی با اعضای شورای قضایی استان کرمان به ابلاغ پیام تبریک رهبر معظم انقلاب به مجموعه ناجا اشاره کرد و گفت: در سایه تعامل خوب مجموعه قضایی استان و پلیس به موفقیت‌های خوبی در انجام ماموریت‌های مختلف دست یافتیم.

او افزود: در ادامه نیز با هم افزایی و هم پوشانی بین این دو نهاد در تلاش هستیم ماموریت‌های خود را با رویکرد افزایش روحیه امید در شهروندان به انجام برسانیم که لازمه آن رفع دغدغه‌های حوزه ماموریتی با حمایت مسئولان قضایی است.

سردار ناظری حضور رئیس قوه قضائیه کشور در آئین صبحگاه ستاد فرماندهی ناجا به مناسبت هفته نیروی انتظامی را یک اقدام شاخص برشمرد و تصریح کرد: لازم است در حوزه جمع آوری سلاح‌های غیرمجاز با هم پوشانی سایر رده‌های نیروی‌های مسلح استان، یک طرح عملیاتی ویژه اجرا شود و علاوه بر این در حوزه برخورد با مشمولان غایب و به کار نگرفتن این افراد در مشاغل دولتی و غیردولتی نیز نیاز به همکاری‌های بیشتری از سوی مسئولان قضایی هستیم.

یدالله موحد، رئیس کل دادگستری استان کرمان نیز در این نشست پس از طرح موضوعاتی از سوی روسای پلیس‌های تخصصی فرماندهی انتظامی استان کرمان، با تبریک هفته ناجا گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب، مجموعه ناجا در حال سیر مراحل پیشرفت به صورت روز افزون است.

او افزود: در این میان به سبب شرایط خاص حاکم بر جامعه لازم است، پلیس نیز بیش از پیش در حوزه کشف جرائم اقتصادی، برخورد با متخلفان حوزه قاچاق کالا، ارز و سوخت و دفاع از مالکیت‌های مشروع شهروندان اجرای ماموریت کند.

موحد با تاکید بر لزوم همکاری و مشارکت همه دستگاه‌ها با پلیس تصریح کرد: لازم است ضمن بازنگری وظایف و ماموریت‌های خود، طی یک تفاهم نامه به اهداف و مسائل غیرقابل پیش بینی نیز توجه داشته باشیم و علاوه بر این، تقویت گشت‌های رضویون در شرایط خاص کنونی مورد تاکید است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار