مرگ عجیب کودک ۳ ساله در جشن تولد دوستش

کودک ۳ ساله که در جشن تولد دوستش شرکت کرده بود به طرز ناراحت‌کننده‌ای جان خود را از دست داد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کودک سه ساله آمریکایی در جشن تولد دوستش به طرز عجیبی جان خود را از دست داد و همه را شوکه کرد. این کودک همراه با خانواده‌اش در جشن تولدی در مرکز شهر هیوستن در ایالت تگزاس شرکت کرده بود. وقتی مهمانان مشغول و سرگرم تفریح بودند با شنیدن صدای شلیک تفنگ شوکه شدند و به دنبال منبع صدا دویدند که صحنه عجیب جسد بیجان و پر از خون کودک سه ساله را دیدند.

این کودک از بی توجهی دیگران استفاده کرده و تفنگی را که از جیب یکی از مهمانان روی زمین افتاده بوده برداشته و اشتباهی به خودش تیراندازی کرده بود.

به گفته شاهدان عینی تیر به قفسه سینه کودک اصابت کرده و همین باعث شده بود قبل از رسیدن به نزدیکترین مرکز پزشکی جان خود را از دست بدهد.


بیشتر بخوانید


قانونی بودن خرید و فروش سلاح در آمریکا موجب شده است کودکان در معرض خطر مرگ با شلیک اشتباه به خود یا حتی دیگران شوند. این پنجمین حادثه دردناک کشته شدن کودکان به علت وجود سلاح در دسترس کودکان طی سال میلادی جاری در ایالت تگزاس بوده است.

بر اساس آمار منتشر شده از سوی موسسه‌های آمریکایی، در سال ۲۰۲۰ دست کم ۲۲۹ حادثه تیراندازی غیرعمد در این کشور رخ داده است که در ۹۷ مورد به مرگ و در ۱۳۹ مورد به زخمی شدن افراد منجر شده است.طبق این آمار حدود ۴ میلیون و ۶۰۰ هزار کودک آمریکایی در خانه‌هایی زندگی می‌کنند که حداقل یک سلاح گرم در آن وجود دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۷ ۰۹ آبان ۱۳۹۹
خوب .الان کجاش عجیب بوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۸ ۰۷ آبان ۱۳۹۹
خدا رو شکر تو ایران استفاده از سلاح قانونی نیست
آخرین اخبار