استعداد حیرت‌انگیز یک کودک در بسکتبال

یک کودک ۳ ساله به دلیل مهارت خود در بسکتبال در اینستاگرام شهرت زیادی برای خود کسب کرده‌است.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک پسر بچه سه ساله که در کالیفرنیای آمریکا زندگی می‌کند، به دلیل مهارت های شگفت‌انگیزش در بسکتبال و بازی کردن با برادران بزرگتر از خودش، بسیار در شبکه‌های مجازی تاثیرگذار بوده است توانسته‌است که طرفداران زیادی در شبکه‌های اجتماعی پیدا کند. بسیاری از دنبال‌کننده‌های او در اینستاگرام تحت تاثیر این پسر کوچک با استعداد، قرار گرفتند و او را به آشنایان خود معرفی کردند.

روزنامه انگلیسی دیلی میل گزارش داد که جالینوس آلن، پسر مربی بسکتبال مردان Pepperdine Curtis Allen، علی‌رغم سن کم، مهارت‌ بالایی در بسکتبال دارد و باعث شده است که اکانت اینستاگرام خانواده آن‌ها هزاران دنبال‌کننده جذب کند.


بیشتر بخوانید


در ویدئوی اخیری که از او منتشر شد، این بچه از پدر خود پیشی می‌گیرد، توپ را می‌رباید و درون سبد قرار می‌دهد و چند فوت آن طرف‌تر به روی زمین فرود می‌آید. بعد از انجام این کار برادرش که از کار او بیش از حد خوشحال شده بود او را بغل می‌کند. جالینوس و برادرانش کانال YouTube، صفحه اینستاگرام و حساب TikTok خود را دارند، جایی که آن‌ها فیلم‌های زیادی را از این کودک به اشتراک گذاشته‌اند که نشان‌دهنده استعداد او در بسکتبال است.

در یک ویدئو جالینوس به خاطر انجام این حرکت‌ها، زانوهایش زخم می‌شود اما او کار خود را می‌کند و توپ را درون سبد می‌اندازد؛ البته برای بینندگان این بهترین قسمت این ویدئو نبود. او بعد از انجام این حرکت به شدت ذوق‌زده شد و با شور و اشتیاق با خواهر بزرگترش این حرکت را جشن گرفتند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۷:۲۱ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
واقعا چه خنده وهیجانی انشاءالله که آینده خوبی داشته باشه
Iran (Islamic Republic of)
سمیرا
۰۲:۳۹ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
خداکنه که همیشه سالم باشه این کوچولولیاقت بهترینهاروداره