نجات معجزه آسای نوزاد حین وقوع سیل!

ویدئویی که لحظه نجات جان یک نوزاد را هنگام وقوع سیل در هند نشان می‌دهد مورد توجه کاربران در فضای مجازی قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه نجات نوزاد در حادثه وقوع سیل در یکی از مناطق هندوستان را به تصویر می‌کشد. در این حادثه که روز جمعه و در منطقه «هوساکرهالی» در شهر جنوب بنگلور مرکز استان کارناتاکا هند رخ داد یکی از اهالی محلی توانست این کودک را نجات دهد.

در این ویدئو مشاهده می‌شود این مرد در حالی که نوزاد را بالای سطح آب و روی سر و شانه‌های خود گرفته او را به یک زن تحویل می‌دهد. او پس از تحویل این نوزاد که گفته می‌شود تنها ۱۵ روز از تولدش می‌گذشت به سمت خانه‌ای که احتمال می‌رود تعدادی در آن گرفتار شده اند می‌رود.


بیشتر بخوانید


یک مرد جوان دیگر نیز موفق شد جان دختر خردسالی را که در همین خانه در سیل گرفتار شده بود نجات دهد. در این ویدئو او در حالی که این دختر را در آغوش گرفته دیده می‌شود.

این ویدئو پس از انتشار در شبکه‌های اجتماعی تبدیل به ویدئویی داغ شد. وقوع سیل پس از بارش باران شدید که شب قبل در این منطقه آغاز شده بود رخ داد. میزان بارش باران که تا ساعت ۵:۳۰ دقیقه بعدازظهر روز جمعه ادامه داشت به ۱۳ میلی متر رسیده بود. وقوع سیل موجب خسارات شدید به خودرو‌ها و همچنین منازل مسکونی شد.

هنوز گزارشی در مورد تلفات و خسارات این سیل منتشر نشده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۰:۲۷ ۰۸ آبان ۱۳۹۹
13میلی متر میشه 1 سانتی متر
1سانتی متر سیل به پا میکنه؟؟
آخرین اخبار