اقدام عجیب سربازان در عبور با تانک از دیوار فلزی فرودگاه!

ویدئوی عبور دو سرباز ارتش روسیه با تانک از دیوار فلزی یک فرودگاه محلی در این کشور خبرساز شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است عبور با تانک سربازان روسی از دیوار فلزی فرودگاه محلی در این کشور را به تصویر می‌کشد. این سربازان که با سرعت ۵۵ مایل در ساعت در حال راندن این تانک زرهی بودند دیوار فرودگاه ولگوگراد را تخریب کردند. گفته می‌شود این سربازان در لحظه وقوع این اتفاق کاملا مست بودند.

ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته فرودگاه تهیه شده است چگونگی وقوع این حادثه را نشان می‌دهد. در این ویدئو مشاهده می‌شود این تانک زرهی دارای اسلحه ۱۰۰ میلیمتری و توپ اتوماتیک ۳۰ میلیمتری که با سرعت زیادی حرکت می‌کند پس از رسیدن به دیواره فرودگاه متوقف می‌شود. سپس کمی به عقب حرکت کرده و با تخریب دیوار از آن عبور می‌کند.


بیشتر بخوانید


«آلکساندر ژِرِبتسوف» ۲۹ ساله که اقدام به راندن این تانک BMP-۳ در خیابانی شلوغ کرده بود ترس و وحشت مردم محلی را برانگیخت. سرباز دیگری با نام «دیمیتری نیروزنسکوف» با او در داخل تانک حضور داشت. بنا به گزارش رسانه‌های محلی و روایت شاهدان عینی آن‌ها با فاصله‌ای اندک از یک خانه مسکونی در گمرک عبور کردند و با تخریب توده هیزم‌های جمع آوری شده به سمت فرودگاه بین المللی حرکت کردند.

یکی از ساکنان محلی در این باره گفت: من صدای مهیب ناگهانی را شنیدم که گمان کردم صدای هواپیما باشد، اما وقتی به بیرون از خانه آمدم یک تانک را دیدم که در زمین ما با سرعت زیادی حرکت می‌کرد.

گفتنی است؛ وزارت دفاع روسیه رسما این حادثه را تایید، اما در مورد گزارش‌های منتشر شده در مورد مست بودن این سربازان توضیحی ارائه نداد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار