در بسته حوادث سه شنبه ۶ آبان ماه ۹۹ بخوانید؛

کشف بیش از ۱۲ کیلوگرم مواد مخدر در اندیمشک

حوادث امروز سه شنبه ۶ آبان ماه ۹۹ در استان خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان در روز سه شنبه ۶ آبان ماه ۹۹ را در این بسته خبری مشاهده کنید.

کشف بیش از ۱۲ کیلوگرم مواد مخدر در اندیمشک

سرهنگ امیرعباس شهبازی  فرمانده انتظامی اندیمشک گفت: مأموران گشت کلانتری ۱۲ اندیمشک با گشت‌زنی هدفمند در حوزه استحفاظی از فعالیت یک توزیع کننده حرفه‌ای مواد مخدر مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند و ماموران انتظامی کلانتری ۱۲ این فرماندهی با کار اطلاعاتی مخفیگاه متهم و محل جاسازی مواد مخدر را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه او را دستگیر کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم مقدار ۵ کیلو و ۴۰۰ گرم مواد مخدر از نوع حشیش و ۶ کیلو و ۶۵۰ گرم تریاک کشف شد، افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کشف ۴۰ کیلوگرم تریاک در شوش

سرهنگ حمیدرضا بهاروند فرمانده انتظامی شوش گفت: ماموران پلیس مبارزه بامواد مخدر استان با کار اطلاعاتی و با همکاری پلیس همنام در این شهرستان، از تردد یک دستگاه خودروی نیسان وانت حامل موادمخدر آگاه شدند و آن را متوقف کردند و ۴۰ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در خودرو نیسان وانت جاسازی شده بود کشف و یک نفر قاچاقچی نیز دستگیر شد.

او افزود: فرد قاچاقچی پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

دستگیری ۲ سارق به عنف در اهواز

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی اهواز گفت: ساعتی پیش ۲ سارق زورگیر راکب بر یک دستگاه موتورسیکلت قصد سرقت با تهدید چاقو از یک زن را داشتند و جوانی اقدام به کمک به او می‌کند، اما مرد جوان با ضربه چاقوی سارقان مصدوم شد و در کمترین زمان ممکن ماموران پلیس وارد عمل شدند و سارقان اقدام به فرار کردند.

سرهنگ دالوند با بیان اینکه در نهایت سارقان برای رهایی از دست ماموران با چاقو به سمت مامور پلیس حمله‌ور می‌شود، تصریح کرد: مامور پلیس با رعایت قانون بکارگیری سلاح احدی از سارقان را از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار دادند و هر دو سارق دستگیر و به کلانتری دلالت داده شدند و این اقدام پلیس موج رضایتمندی شهروندان را در پی داشت.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.