انجام ۶ عملیات امداد و نجات و اطفای حریق با تلاش آتش نشانان اهوازی

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از انجام ۶ عملیات اطفا حریق و امداد و نجات در ۲۴ ساعت گذشته با تلاش همه جانبه آتش نشانان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به انجام ۶ عملیات امداد و نجات و اطفای حریق طی شبانه روز گذشته گفت: ساعت ۴ و ۱۰ دقیقه بامداد دیروز حریق مغازه تجاری در منطقه صد دستگاه باهنر با تلاش آتش نشانان با استفاده از تجهیزات اطفای حریق، مهار شد.

او افزود: زبانه‌های حریق خودروی پراید ساعت ۱۱ و ۱۴ دقیقه آتش نشانان را راهی محل حادثه در منطقه مهدیس خیابان یک علوم پزشکی کرد و ماموران آتش نشانی شعله‌های حریق را که به علت نشت بنزین رخ داده بود با ایمن سازی و استفاده از لوله‌های آبرسان مهار کردند.

قنبری به وقوع آتش سوزی کافه درکه به دلیل اتصال برق فن هواکش در منطقه زویه ساعت ۱۱ و ۴۷ دقیقه اشاره کرد و اظهار داشت: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه با دود و شعله‌های حریق در کافه مواجه شدند و با تجهیز خود به دستگاه تنفسی و ایمن سازی محل شعله‌های حریق را مهار و از گسترش حریق جلوگیری کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز ادامه داد: برخورد خودروی سواری تیبا با سمند ساعت ۱۶ و ۸ دقیقه در منطقه کیانپارس خیابان مرداد غربی آتش نشانان را به محل حادثه کشاند و ماموران آتش نشانی با چیدمان علائم ترافیکی در مسیر از بروز حادثه احتمالی جهت خودرو‌های عبوری جلوگیری کرده و پس از پاکسازی مسیر از بقایای به جامانده از تصادف خودرو‌ها را به حاشیه امن مسیر انتقال دادند. ضمن اینکه آتش سوزی مغازه تجاری در کوی طالقانی ساعت ۱۹ و ۱۰ دقیقه پس از تلاش بی وقفه یک ساعته آتش نشانان اطفا شد.

قنبری بیان داشت: حریق خودروی پژو پارس در منطقه گلستان خیابان فروردین ساعت ۲۱ و ۳۳ دقیقه با سرعت عمل آتش نشانان مهار شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.